محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

فقط 12 روز مونده

1391/11/18 9:20
نویسنده : خاله هدی
478 بازدید
اشتراک گذاری

فقط

روز مانده به

یک سالگی محمد کوچول

 

کوشمولو خان، از دیروز سه شنبه که برای بار سوم رفتی دکتر خدا رو شکر تبت قطع شده. با مامان جون و مامان سارا رفتین پیش دکتر شهیم، پزشک کوچولویی های ما و کلی خاطرات زنده شد. مامانم میگه همیشه اون موقع ها که ما رو می برده پیشش، دکتر شهیم می گفته دوباره این بی بی سیدها رو آوردی اینجا؟ مگه من نگفتم بهشون نمک (سنگ نمک) وصل کن تا چشم نخورن؟! البته تا چهار پنج سالگی من پیشش می رفتیم و بعدش که خونمون عوض شد، دکترمون هم عوض شد ولی مامانم همیشه وقتی اسم یه دکتر خوب میاد میگه دکتر شهیم عالیه. الانم که یه پیرمرد خیلی مسن شده ولی تا مامانم گفته فلانی هستم گفته یادمه و درضمن گفته یادته میگفتم بعدها نی نیش رو هم میاری اینجا پیش من؟

خلاصه پسملو، به قول مامانم دست دکتر شهیم خوب بود و شما بعداز یک هفته، ده روز تبت قطع شد و ما رو خوشحال کردی ولی همچنان غذا نمی خوری.

- دیروز بعدازظهر بردمت توی اتاقم تا کمی تفریح کنی!!! باباجون از تهران زنگ زدن و گفتن تو رو خدا روی وبلاگ این پسملو کمی کار کن و عکس بذار. گفتم باشه اما متاسفانه کامپیوترم ویروسی شده و نه من و نه مامان سارا جرات نمی کنیم مموری دوربین رو بریزیم روش. شاید با تبلت یا گوشی اینکار رو کردم.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گلی
20 بهمن 91 11:35
خداراشکر که بهتر شده .التبه بچه های موقع دندان درآوردن کمی بدغذامیشن
منم به دست دکتر اعتقاددارم .منم داییها ومامان میترای کیمیا رافقط وقتی پیش دکترخوارزمی میبردم زودی خوب می شدن .الانم کیمیا نانازم میبرم پیش ایشون .نه بیجا دارو میده تا مطمئن نشه مشکل بچه چی هست اصلا انتوبیوتیک نمیده
انشالله هرچه زودتر پسرخوشگلم خوب خوب بشه یک تولد قشگل براش بگیرین ماراهم دعوت به دیدن شیرین کاریها ی جوجوها بکنید ودلمون شاد کنید


قربان محبت شما. خداروشکر نی نی خوب شده