محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

فقط 7 روز مونده

1391/11/23 9:20
نویسنده : خاله هدی
494 بازدید
اشتراک گذاری

فقط

روز مانده به

یک سالگی محمد کوچول

هیچ حرفی ندارم بزنم جز اینکه دیشب یه جورایی به این نتیجه رسیدیم که شب جمعه آینده جشن تولدت رو بگیریم. یعنی پنجشنبه سوم اسفند91 . هم شب تعطیلیه و هم همه هستن. حالا هرکی میخواد کادو بخره بره بخره تا دیر نشده. البته من که همون اردیبهشت ماه خریدم رو کردم و از سه ماهگی کادوت رو گذاشتم کنار و خیالم راحته. فقط استرس دارم که از خانواده بابا علیرضا کسی نره عین کادو منو بخره. یه رازی رو بهت بگم؟؟ مامان سارا و بابا علیرضا هنوز برات هدیه نخریدن و فکر کنم هنوز نمی دونن چی بخرن بهتره. خاله ندا هم توی تابستون سفارش داده بودن و از کیش هدیه ات رو براشون آوردن. مامان جون و باباجون هم یه فکرایی دارن.

نمی دونم برای یاسمین زهرا هم باید چیزی بخریم یا نه؟! چون خیلی نسبت به همه چی تیزه و اگه بفهمه برای تو کادویی خریدیم و داریم تو رو تحویل میگیریم کمی میره توی لک و می ترسیم توی ذهنش اثر بدی داشته باشه. همینطور همگی یه کمی استرس داریم که یاسمین زهرا اونشب چیکار میخواد بکنه. آخه نسبت به تو خیلی حساسه و اگه خانواده باباییت بیان سراغت ممکنه جیغ و فریاد و گریه سر بده که چرا تو رو بغل کردن. البته ممکن هم هست که عین خیالشم نباشه ولی خب، باید همه جوانب کار رو بسنجیم تا از دلمون در نیاد. یاسمین جز این مورد که روی محمد حساسه و استرسی که نسبت به حضور یکی دو نفر داره کلا خیلی باحاله و درهمه حالت احساس راحتی میکنه و بهش خوش میگذره. بخصوص با غریبه ها کلی خوش میگذرونه و در جمع احساس غربت نمی کنه. امیدوارم شب تولد تو هم خوشحال ترین لحظه هاش باشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گلی
23 بهمن 91 15:56
خاله هدی ماهم کادومیخوایم حسودیمون د چه خاله ای مهربونی ازاردیبهشت کادوخریده جوجوش

چشم روی جفت چشمام کادوی شما هم سرجاشه. گفتم گرونیه زودتر کادو بخرم به نفعمه حالا موندم برای تولد یاسمین ناناسم چی بخرم!