محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

نظرات (6)

خاله هدی 2
1 بهمن 91 13:56
ای جونم عمرم نفسم عشقم
تیپشو نگااا عزیـــــــــزم... مرد کوچولوی خوشگلللللل ماشالله به خوشگلیات عشقولم
یاسمین عزیز منم که اینجاست چه ژستی گرفته برا نقاشی...
تو این عکسا یاسمین خیلی قیافش عوض شده نسبت به همیشه نمیدونم شایدم به نظر من اینطوریه...
گردنبند مرواریدشو
عاشق هر دوتاییتونم

آره توی این عکسا عوض شده، به نظر میرسه باد انداخته توی مماغشو و داره زیر زیرکی شیطنت میریزه. عاشق گردنبنده کپل خانم
محمدخان و عمو دون
1 بهمن 91 22:09
جانممممممممممممممممممم ببین کی اومدههههههههههههههههههههههه
عمو نقاشی کیرو میکشی یا چیرو میکشییییی؟؟؟؟؟؟
میگم یه پیشنهاد محمدخان تو بیا تبریز اینجا دوتا دختر دوقلوهست بعدش من و تو با هم باجناق بشیم نظرت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عشقیدددددددددددددددد شماهااااااااااااااااااااااااااا

وای دختر تبریزی ها که ماهن. ما دو تا عروسی تبریزی داریم پسرخاله و پسردایی مامانم خانمهاشون تبریزین. تا سه نشه بازی نشه!
عمو دون.....
2 بهمن 91 22:26
ای جان راستی میگیدآقاااااا قبوله هاااا این دختر های ما خیلی کار بلد هستن بزار تعریف کنم ازشون دیگه هر چی بگید از دستشون بر میاد خونه داری ..غذا..دیگه شیطونی خلاصه ما از الان جوابمون بله هست..
میترا
3 بهمن 91 17:34
آآآآآآآآاااااخه تو چقدر نااااااااااازی. جیگرتو بخورم
من و تو
11 بهمن 91 22:13
هانننننننننننننننننننننننن پس دوست مننننننننننن کجاستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟ بیادتمممممممممم
سحر
17 بهمن 91 13:31
وای خدا نعمتو تموم کرده.....چقدر این پسر زیباست.......خدای من .....


چشمای زیبای شما همه چی رو قشنگ می بینه. ممنونم خاله جون