محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

شمارش معکوس شروع شد

1391/10/30 7:39
نویسنده : خاله هدی
514 بازدید
اشتراک گذاری

                                                           

                                              

                                                  

                                                       ماهگیت مبارک نفس

 

از این ببعد شمارش معکوس تا یکسالگیت شروع میشه.وای اصلا باورم نمیشه.واقعا از خدا خجالت میکشم .خیلی بهم لطف داره ولی من چه بنده ای هستم؟ خداجونم واسه لحظه لحظه زندگیم خصوصا لحظه لحظه مادر بودنم ازت متشکرم ٰازت میخوام نعمتهایی که بهمون دادی ازمون نگیری و کمکمون کن تا شاکر نعمتهات باشیم.آمین.

نویسنده: مامان سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هستی
29 دی 91 16:21
سلام
خاله هدی امیدوارم منظورتون از مادر شدن نی نی خودتون باشه به هر حال 11 ماهگیش مبارک خاله بودنتونم مبارک
اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی
http://termination.blogfa.com/
و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید
http://kare-khoob.blogfa.com/

ممنونم عزیزم.نه خواهرم با آی دی من واردشده و برای پسملش عشقولانه در کرده. منم الان میام و انشااله توی ختم قرآن شرکت می کنم.
مامانی طهورا
29 دی 91 16:23
عززززززززززززززززززیزم
مامان گلی
30 دی 91 9:02
مبارک باشه عزیزم منم دارم میشمارم
آمین یارب العالمین


مرسسییییییییییییییی
میترا
30 دی 91 16:20
واااااااااااااااااای باورم نمیشه. 11ماهگیت مبارک. منتظر تولد یک سالگیت هستیم


مرسی خاله جون میترا
خاله جون
30 دی 91 19:07
عشقم جیگرم..
آخه این چه مدل خندس بچه!؟!؟؟! لباتو چیکار کردی عرووووووسککککک!؟!؟!؟
دستمال سرشو...
جیگر خودم ماشالله بهت... فقط یک ماه دیگه مونده به جشن تولد قندعسلمون به سلامتی عشقم... مبارکه!


قربون محبت خاله مهربونم
محمدخان و عمو دون
1 بهمن 91 22:06
اییییییییییییییییییی عزیزززززززززززززززززززز بشییییییییییییی توووووووووووووووووووووووووووو بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


ممنونم عموی مهربونم
مامان قندعسل
3 بهمن 91 0:12
چقدر زود میگذره. الهی نیگا چجوری فوت میکنه.