محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

محمد یک سال و سه ماهه

1392/2/30 13:09
نویسنده : خاله هدی
851 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان اومده بودم 15 ماهگیت رو تبریک بگم ولی خاله هدی پیش دستی کرده بود منم برا اینکه دست

خالی برنگشته باشم یه چند تا عکس واست میذارم.

عزیز 15 ماهه من عاشقتم.

 

قربونت برم تلفن رو برمیداری میذاری کنار گوشت و میگی الی یعنی الو به سلام هم میگی تلی

عاشق تیپ تابستونه و پشت کله ت هستم

 

راستی جدیدا نماز هم میخونی میشینی جلوی من و وقتی سجده میرم میخوای ادام رو درآری  بصورت

نشسته تا اونجا که جا داره خم میشی میگی اتر.یعنی الله اکبر. به چراغ هم میگی داغ به داغ هم میگی

داخ.به باد هم میگی باد البته بین الف و آ تلفظ میکنی به انجیر میگی انج به آبگوشت آبو.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شلمان
30 اردیبهشت 92 13:48
اتاق کودکتان را متحول کنید وسیله ای شیک و تک برای کودک دلبندتان WWW.LASTKALA.COM
مانی محیا
30 اردیبهشت 92 13:56
با اون زیرپوش مردونش دلم ضعف کرد
خاله هدی 2
30 اردیبهشت 92 22:11
ای جونممممم 15 ماهگیت مبارک باشه عزیزم عشقم خوشگلم!! ماشالله بهت... اون عکسی که گوشی تلفنو گرفته کنار گوشش و ناز کرده و یه خنده خوشگگگل کرده آخرشهههههه اگه من اونجا بودم بعد از گرفتن این ژست اینجوریش می کردم اونم صدباااااار... ماشاااالله از اون رکابی سفیدا سینای ما هم لنگشو داره و من عاااااشقشونم برای تولدم ماه شده بود ماه هزار ماشالله اسفند لازم لفطااااا!!!!!!
مامان گلی
31 اردیبهشت 92 8:10
ماشالله قربون پسرم بشم که داره مرد میشه پشت مبل چه دیدی داری کونوردی میکنی میری پشت مبل را نگاه میکنی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
31 اردیبهشت 92 8:33
وای سارا بچه از پنجره نیفته تو کوچه حواست بهش باشه اینم شیطون شده
مامان یاسمین زهرا(خاله ندا)
1 خرداد 92 12:46
قربون نازت برم من دلم برات یه ریزه شد.خداااااااااااااا
میترا
2 خرداد 92 9:29
شما چرا انقدر نااااااااااازی؟؟ عزیز خاله. دوستت دارم یه عالمه. 15 ماهگی ات مبارک




ممنون خاله جون