محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

تولد بابا علیرضا

1391/9/29 15:53
نویسنده : خاله هدی
714 بازدید
اشتراک گذاری

 

٢٤ آذرماه تولد بابا علیرضا بود البته خود بابا بیخبر از سوپرایز مامانجون و بابا جونم و خاله هام بودن !

بابای مهربونم 120 سال سالم و شاد سایتون بالای سر من و مامان سارا باشهقلب.

اینم عکسهای اون شب و شیطونیهای من و دختر خاله تپلم

-این پست توسط خاله ندا نوشته شده!

-یاسمین زهرا برا اولین بار یه دل سیر خودش با دستای خودش غذا خورد کوبیده بوقلمون.

-فکر نکنین یه وقت یاسمین زهرا خونه خاله ساراش رو ترکونده هااااااااااااااااااااااا خونه از اول بهم ریخته بودنیشخند!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 16:14
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان آترین
30 آذر 91 1:33
مملی خوشکل من تولد باباییت هزار بار مبارک باشه ایشالله زیر سایه مامان وبابای گلت هزاران سال زندگی شیرینی داشته باشی

ممنونم خاله زهرا
میترا
30 آذر 91 1:53
به به تولد. مبارک باشه. انشاالله همیشه شاد و سالم باشین. جیگر این خوشگل ها رو بخورم. آفرین به خاله ندا که برامون از محمد ناناز عکس گذاشته

خاله جون ممنونم
مامان گلی
1 دی 91 9:38
بابا علی رضا تولدت مبارک نانازیهام ببین چقدر ماه شدن


ممنونم مامان گیلیا (به قول ناناسی)
مانی محیا
2 دی 91 9:35
من عاشق این پسرم. این جیگرم. در رابطه با عشقم با خاله هدی دردودل کردم اما جوابمو نداد.. آخه من این محمدی رو میخواااااااااااااام آخه..
خاله هدی 2
3 دی 91 14:16
عزیزممممم ده ماهگیت مباااااارک خوشگللللللم ماشالله
تولد بابات هم مبارک باشه مامانت امسال عجب کادویی داده به بابات یه شاخه گل خوشگل و خوشبو و با طراوت محمدی به به به بابات دیگه فکر نکنم هیچوقت همچین کادویی گیرش بیاد هااا همین یه شاخه گل ایشالله تا همیشه براش میمونه و هر سال روز تولدش بزرگتر و پر شاخ و برگ تر و خوشبوتر میشه

خیلی خیلی لطف داری هدی جون.بووس برای خاله هدی دوم خودم