محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

نظرات (14)

مامان اریا و پریا
8 آذر 91 14:19
ایشالا امام حسین همیشه یاورت باشه گل من ماشالا به شما به ما هم وقت کردین سر بزنید
خاله هدی 2
8 آذر 91 15:56
عزیزم ماشالله چه عکسای خوشگلیییییییی


ممنونم
مامان گلی کیمیا
8 آذر 91 21:33
الهیییییییییییییییییی من قربونش برم. دیگه نمیتونم طاقت بیارم

ممنونم
مامان قند عسل
9 آذر 91 23:55
محمد جونم مثل یاسمین جون خیلیییییییییییییی نازه.عاشق چشماشم.خدا حفظتون کنه.

مرسی عزیزم خدا همه نی نی ها رو در پناه خودش حفظ کنه انشااله
میترا
10 آذر 91 2:31
الهی من قربون این گل پسر و ناز دختر بشم


مرسی خاله میترای گل
عمو دون دون
10 آذر 91 18:57
وای خدا طبلشو ببیننننننننننننننننننننننننننن لباساشووووووووووووو ببینننننننننننننننننننننننننن
خیلی بامزه شدی اخههههههههههههه...خدا از همتون قبول کنه.....بسر طلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


ممنونم عموجون. انشااله از شما هم قبول باشه
مامان حسین جون
11 آذر 91 8:28
ماشالله هزارماشالله عجب گل پسری شدی خدا حفظت کنه عزیزم


ممنونم خاله جون
عمو دون دون
13 آذر 91 19:08
راهیست راهِ عشق که هیچش کناره نیست آن‌جا، جز آن که جان بسپارند، چاره نیست
هر گَه که دل به عشق دهی خوش دمی بود "در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست"
ما را ز منع عقل مترسان و مِی بیار! کآن شحنه در ولایت ما هیچ کاره نیست
از چشم خود بپرس که ما را که می‌کشد جانا! گناهِ طالع و جُرمِ ستاره نیست
او را به چشم پاک توان دید چون هلال هر دیده جای جِلوهٔ آن ماه‌پاره نیست
فرصت شمر طریقه رندی که این نشان چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست
نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست


التماس دعا
مامان دینا جون
14 آذر 91 14:20
ماشالا به جفتشون.چقدر با این لباسا ناز شدن.نمیدونم چرا با دیدن این عکسا یه لحظه یاد وقتی افتادم که محمد کوچولو به دنیا اومد و ما همه برا سلامتیش دعا میکردیم.
قربون حکمتت خدا جون.


ممنونم خاله مهربون. همیشه محتاج دعای شما خوبانیم.
عمو دون دون
16 آذر 91 21:10
آها دیدی توجه نکردی گل بسراونجا که حافظ میگه:از چشم خود ببرس که ما را چه می کشد............تاالی آخرکجای بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس قلقلی نمکی دلم تو رو میخواد...قالب وبلاگت هم مبارکککککککککککک

ممنونم عموی خوبم
میترا
25 آذر 91 2:18
کجایی خوشگلم؟؟؟ بیا دلمون برات تنگ شده


خاله کسی به فکر من نیست!
عمو دو دون...
25 آذر 91 20:32
سلاااااااااااااااااااااامممممممم گله دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم چرا وقت دارید قالب رو هر هفته عوض کنید وقت ندارید عکس محمد و شیطونیاشو بنویسد ما ذوقولانه کنیم ایجا هان جدی جدی دلم برات تنگ شدخیلی زیادددددددددددددددددددددددد زود بیاید دیگههههههه
مامان سوگند
26 آذر 91 9:35
جونم ماشاله خيلي نازه خيلي دوسش دارم
ninipics
26 آذر 91 10:36
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... محمد جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com