محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

من و یه دوست جون

1391/7/10 7:47
نویسنده : خاله هدی
545 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 5 مهر 1391، زمانی که مشهد بودیم رفتیم پیش مامان گلی جون، خاله جون میترا و دایی مهرداد و کیمیا ناناز. دیگه همه می دونن که این خانواده بسیار محترم و دوست داشتنی دوستای وبلاگی ما هستن و خیلی خیلی به ما لطف دارن. هوا برای من کوشولو خیلی سرد بود و مامانم کلی پوشونده بودم. اینم چندتا عکس از من و دوست عزیزم کیمیاجون توی کوه سنگی. نیگا، کیمیایی چه جور هوامو داره!چشمک (عمو امیر ونوشه خانم توجه بفرمایندنیشخند).

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان گلی
10 مهر 91 9:49
الهی من قربون این فرشته ها بشم


مامي نسيم( مامان ملودي )
10 مهر 91 10:14
آفرين به كيمياي مهربون


میترا
11 مهر 91 1:07
آخ جون عکس. انقدر کالسکه ی محمد رو تکون داد تا بیدار شد و خودش رفت توی کالسکه نشست.


شیطون خانم! اون عکس اخری معلومه که محمد خوابالوهست و داره با تعجب نگاه کیمیاجون میکنه.
شکست عشقی
11 مهر 91 22:51
نهههههههههههههههههههههههههههههه

خدای مننننننننننننننننننننننن

محمدجون عمو دیگه تموم.........داشتیم مشتی رفتی نامزد منو با یه حرکت کیش و مات خیلی شیطونی.......
ولی از تمام این حرفا و شوخیا بگذریم مامان گلی اینا خیلی دوست داشتنی هستن و خیلی محترم
خوشبحالتون که تو چه روز اونجا بودید و در کنار این عزیزان..برای ما هم دعا کنید زودتر بریم این نامزدو رو ورداریم بیاریم بابا من غیرت دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

اقا ما حسابی شکست خورده شدیم اون از یاسمین اینم از کیمیا

فدای هر سه تایتون بشه عمو جون جون از این عکسا بیشتر بگیرید تو رو خدا
ولی کمتر به من نشون بدیدچون من طاقت ندارمممممممممممممممممممم ای وای قلبم

منتظر عکسای قشنگ بعدیت هستممممممممممممممممم


عمویی، ناناسی و کیمیایی دوست جونی های من هستن و خواهرای بزرگترم. جاتون خالی بود خیلی بهمون لطف و محبت کردن و یه نیمه روز با ما بودن، انشااله همگی باهم (هم شما و هم اونا) تشریف بیارین شیراز در خدمت باشیم. منم یه کم بزرگتر شدم و براتون زبون می ریزم.
میرزا کوچک خان
15 مهر 91 10:12
ماشاالله.... ای جونم....

مرسی خاله