محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

بازگشت مشتی محمد و 222 روزگی

1391/7/6 13:26
نویسنده : خاله هدی
652 بازدید
اشتراک گذاری

 آلبوم و آرشیو کارت پستال ها | کارت پستال ولادت امام رضا (ع) | www.vefagh.co.irای پسر فاطمه، نور هدی
سبزترین باغ بهار خدا
با تو دل از غصه رها می شود
پاکتر از آینه ها می شود
ای گل گلزار خدا، یا رضا
آینه ی قبله نما یا رضا

امشب شب، ولادت آقا امام رضا (ع) هست و ما یه زائر کوچولو داریم که در این شب عزیز بعد از زیارت آقا، بر میگرده پیشمون. این زائر کوچولوی ما، مشتی محمده که برای اولین بار به مشهد مشرف شده. (دوشنبه 3 مهرماه تا امروز 6 مهر مهمون امام رضا بوده).

امروز پنجشنبه 6 مهر 1391 علاوه بر اینکه شب ولادت آقا امام رضاست، زائر کوچولوی ما هم 222 روزه شده.فردا مشتی محمد و مامان و باباش انشااله ظهر میان خونه ما (خاله هدی)، ناهار مهمون خاله هستن همگی، آخه هم عید ولادت امام رضاست، هم 500 روزگی یاسمین زهرا، هم ولیمه سفر مشهد مشتی محمده و هم شیرینی پایان نامه خاله هدی.

محمدی عزیزم،

روزگیت

و

عید میلاد امام رضا (ع) مبارک!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان گلی
6 مهر 91 13:58
الهیییییییییییی من قربون این پسرخوشگلم بشم .دیشب کلی با هم کیف کردیم کلی برام خندید ودلم وبرد. کاراش وخنده اش توی ذهنم

‌‌الهی، این جیگل خان مثل یاسمین زهرا خیلی دوستون داشته که بدقلقی نکرده و خندیده ها. مثل اینکه اونم محبت واقعی رو کاملا درک میکنه. خداروشکر آبرو ریزی نکرده نی نی هم مامان گلی مهربون رو می شناسه دیگه
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
6 مهر 91 15:16
سلام عزیزم پسرک من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه بهش رای بدید بنام " امیرعلی فروغی" اینم آدرس رای گیری: http://www.ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2 مرسسسسسسسی
میترا
6 مهر 91 18:07
ما محمد آقای خوشگل رو دیدیم... حسودیت بشه خاله هدی


وای میترا جون دلم یه ریزه شده برای کچل خان خودم... موش موشک جاش خیلی خالیه اینجا...
مامان دینا جون
6 مهر 91 19:58
حریمت قبله ی جانم/ بود حب تو ایمانم
تو را هر لحظه می خوانم/ رضا جانم، رضا جانم
منم مست ولای تو/ گدایم من گدای تو
نهادم سر به پای تو/ رضا جانم، رضا جانم

میلاد نور مبارک

عید شما هم مبارک باشه
عمو جون امیر
7 مهر 91 9:52
ای جان مبارککککککککککککککککککککککککککککک2222222222222222222222222222222222222222این ساله شی......عیدتونم مبارککککککککککک.....آقا من از اون پسرغیرتی هامااااااااااااااااااااااااا کنار کیمیا نریااااااااااااااااااااااااااااا

خوشبحالتوننننننننننننننننن مشتی محمدپس یاسمین جون رو چرا نبردی خوووووووو گریه میکنه بچه


عمو بذار خاله ام عکسمو بذاره اونوقت ببینم چقدر غیرتی هستین؟! یاسمین زهرا توی این یکسال دو بار رفته مشهد، بعدشم از بس شیطونه فعلا باید توی همین شیراز بمونه
مامان گلی
7 مهر 91 11:05
من م دلم برای محمد یک ذره شده برای خندههاش برای چل روی لپش برای اعتراض کردن که کاملا نیروش وجمع میکرد وجیغ میکشید برای وقتی به میگم جیک جیک قش وریسه میرفت از ساراجون و اقاعلیرضا تشکر میکنم که وقتشون به مادادن و معذرت میخوام چون خیلی حالم خوب نبود .میخواستم فرداش برم دیدنشون ولی از حرم که برگشتم حالم خیلی بد شد وهنوزم توی خونه استراحت میکنم

خیلی زحمت کشیدین.اینا که دارن همش تعریف می کنن. انشااله حالتون هم بهتر میشه از بس شور بچه ها رو میزنین درضمن هوای پاییز و آلودگی و ... هم حالتون رو بدتر کرده. انشااله که خوب خوب خوب می شین
خاله هدی 2
7 مهر 91 12:41
مشتی محمدم عیدت مبااااارک چه خوب که تو اولین سالیی که شب تولد امام رضای مهربونمون رو میبینی توی حرمشون و در جوارشون بودی
222 روزگیت مبااااارک عزیزمممم عکساتو تو وبلاگ یاسمین میبینم لذت میبرم ماشالله به جونت. منتظر عکسای قشنگت تو وبلاگ خودتم هستم

مرسی خاله جون. انشااله خاله ندا همت کنه یه چندتا عکس توی وبلاگم بذاره. کامپیوتر خاله هدی قاطی کرده نمیشه عکس گذاشت. مامانم هم که فعلا اینترنتش قطع شده!