محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

عکس های آتلیه

1391/7/10 7:48
نویسنده : خاله هدی
1,698 بازدید
اشتراک گذاری

حدود دوماه پیش یعنی فکر کنم توی 5 ماهگی محمد آقا، این خوشگله با دخمل خاله اش رفتن آتلیه و کلی عکس گرفتن. البته از اونجایی که محمدی کمی کوچولو بود نتونسته بودن با همدیگه عکس بگیرن و تلاشهاشون بی نتیجه مونده بود. مامان سارا که اینروزا به دلیل مشکلات مخابراتی بدون ADSL و با Dial up اومده و فداکاری نموده و چندتا عکس آپلود کرده. منم از خودم فداکاری بیشتری در می کنم و براتون این عکسا رو میذارم البته بقیه اش باشه برای بعداً.

مامان و بابای محمدی، این عکس رو توی ابعاد بزرگتر و روی قاب برای من به عنوان هدیه سفارش داده بودن که بعد از پایان نامه کلی ذوق زده شدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان اریا و پریا
10 مهر 91 8:45
ماشالا پسرتون خیلی بانمکه خدا براتون حفظش کنه و دامادش کنید خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سری بزنید


ممنونم نظرلطفتونه. حتما میایم پیشتون
مامي نسيم( مامان ملودي )
10 مهر 91 10:13
اي جان چقدره نازه هم عكسا هم خود فينگيل خان . دستشون هم بابت هديه درد نكنه

مرسی خاله
خاله هدی 2
10 مهر 91 15:36
ای جونمممممممم عزیزمممممممممممممممممممممممم ماااااااااشاااااااالله من همه عکساشو میخوام ببینم خاله هدی دلم آب شد واسه همین سه تا بقیه رو هم میخوام...
عسله خودمه محمد

عزیزم لطف دارین شما. مامانش اگه همت کنه بقیه عکسا رو هم می تونه بذاره. دعا کن خدا کمکش کنه
میترا
11 مهر 91 1:08
وااااااااااااای نگاش کن. خداااایا. خیلی ناز شده. مووووووووووش. میخورمتا

ممنونم خاله جون
مامان قند عسل
11 مهر 91 13:03
خیلیییییییییییی زیباست

چشماتون زیبا می بینه. مرسی خاله جون
عمو جون
11 مهر 91 22:43
سلام خوشگلم شیطون تو کی رفتی آتلیه من خبر نشدمممممممممممممم

پاپیونت منو عشق کردههههههههههههههههههههههههههههه
این لباس قرمز به همه ی نی نی ها میاداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



مرسی عمو. حدود دو ماه پیش رفتم آتلیه با دخمل خاله رفتیم که باهم عکس بندازیم که نشد، هم لاغرتر بودم، هم کچل تر بودم و هم یه کم تعادلم کمتر بود.راستی قبل از اونم شب نیمه شعبان که عقد عمه ام بود هم رفتم آتلیه ولی عکسا هنوز حاضر نشده. انشااله در آینده نزدیک دوباره میرم (خاله هدی از طرف خودش میگه) و کلی عکسای تپلی تر میندازم
مامان سوگند
12 مهر 91 7:30
ماشاله خدا حفظش كنه خيلي نازه
خيلي دوسش دارم


ممنونم از لطفتون خاله مهربون
مامان دینا جون
17 مهر 91 19:58
ماشالا چقد بزرگ شده محمد گلمون.عکساش خیییییلی عااااااالیه.اسفند یادتون نره.

ممنونم خاله جون
خاله هدی 2
10 آبان 91 17:06
میگم این عکسه که محمد لخته و پاپیون زده رو بذارید عکس پروفایل
از دخالت خود عذرخواهی میکنم
خاله هدی یه سر به وبلاگ خودتم بزن و نظراتو بخون


چشم دخالت چیه خواهر، نظرات خوشگل شما حاکی از محبت قلبی شماست و به خودمون می بالیم به خاطر دوستای مهربونی مثل شما