محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

20000 تايي شديم

1391/2/28 23:25
نویسنده : خاله هدی
824 بازدید
اشتراک گذاری

دوست جوني هاي مهربون، امروز با خوشحالي اومدم بگم كه آمار بازديدكنندگان وبلاگ محمد كوچول الان ساعت 11 پنجشنبه شب 28 ارديبهشت 1391 به عدد

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

نفر

رسيد. مرسي از حمايت هاي دوستاي عزيزم.

اين عكس اولين مهمونيه كه از آغاز تولدم رفتم (شرايط رو كه ميدونين)

 جمعه شب 22/2/91 خونه مادرجون شب تولد حضرت زهرا

(اينجا روي پاي ماماني هستم و داره تكونم ميده تا بخوابم)

اينم همون شبه. من و فراز (نوه عمو مهدي مامانم) كنار هم هستيم.

من دو ماه و 22 روزه و فراز دو ماه و 14 روزه است. البته يادتون نرفته كه من 47 روز از موعد مقرر زودتر به دنيا اومدم و براي همين يه كم كوچولوتر به نظر ميام.

 

اينجا هم من و ياسمين زهرا دختر خاله خوشگلم با امير علي (نوه عمه ازهر مامان) و فراز (نوه عمو مهدي مامانم) عكس يادگاري گرفتيم.

اينم عكس شنبه شب 23/2/91 روز مادره. وقتي كه اولين عروسي عمرم رو رفتم.

(عروسي آقا سيد علي ... نوه عمو بابايي و دوست بابا عليرضا)

اينم عكس ديشبه 27/2/91. جشن تولد يكسالگي ياسمين زهراي عزيزم

عكساي ديگه اي هم داشتم كه روي دوربين خاله نداست. هر وقت خاله تونست برام ميذاره توي وبلاگ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحان عسلی
28 اردیبهشت 91 23:29
سلام
ماشالا هزار ماشالا هر روز داره خوشگلتر میشه آقا محمد کوچولو اسپند یادتون نره
20000 تایی شدنتون هم مبارک


ممنونم از محبتتون خاله سيماي عزيزم
مامان سامان
28 اردیبهشت 91 23:54
وای یکی از یکی خوشکلتر ،گل خاله شما رو هم لینک کردم


مرسي خاله جونم
مامان گلی
29 اردیبهشت 91 12:29
سلام پسر گلم .مبارک باشه هم تولدیاسی جون هم 20000تایی شدن شما گل پسر خیلی خیلی نازی عزیزم


ممنونم
مامان یاسمین زهرا
31 اردیبهشت 91 1:22
قربون تیپ دختر کشت برم من خوشگل پسر .هزار ماشاا....