محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

شش ماهه شدم

1390/10/7 0:18
نویسنده : خاله هدی
379 بازدید
اشتراک گذاری

هيشكي حواسش نبود... همه درگيري هاي خودشونو داشتن... اما من يواش يواش اومدم و حالا شش ماهه شدم. خدايا شكرت فقط سه ماه ديگه مونده تا هفتم فروردين...deborah.mihanblog.com

                              ماه

اونوقت بغلمو باز ميكنم و مثل يه پرستوي مهاجر ميام تو آغوش ماماني و بابايي...خدايا روزهاي هجران رو آسون كن... خدايا به مامان، بابام، مامان جونا،‌ باباجونا،‌ عمه جونا، عموها و خاله هام ، دختر خاله و دختر عموي خوشگلم و همه دوستان و آشنايانم سلامتي و شادي بده تا وقتي من ميام همه شاد باشن... همه بخندن... deborah.mihanblog.comخدا جونم اين روزها منو بيشتر درياب، آخه مي خوام روحم ، جسم تا زماني كه زميني نشدم بيشتر تو رو درك كنه ... خدا جونم وجودم رو سرشار از عشق و محبت كن... دارم يواش يواش ميام...انشااله...

ماه كوچولو منتظريم ... سالم و شاد بدو بيا تو بغل خاله هديماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آترین
7 دی 90 2:32
شش ماهگیت مبارک طلا خانمانشاالله سالم وشاد باشید
مامان سارا
10 دی 90 13:28
قربونت برم عزيزم ببخشيد دير به وبلاگت سر زدم آخه واسه اومدن شما خونه رو حسابي بهم ريختيم امروزم اومدم خونه مامان جون از اينترنت خاله هدي استفاده كردم.120 سالگيت ايشالله نفس.
مامان ني ني
10 دی 90 13:29
راستي خاله هدي مهربون از شما هم متشكرم كه انقدر به فكري.