محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

تولد خاله هدی مبارک

1390/10/7 0:04
نویسنده : خاله هدی
523 بازدید
اشتراک گذاری

فردا 7 دیماه تولد خاله جون هدی است.با اینکه هنوز از نزدیک ندیدمش ولی خیلی دوسش دارم .این وبلاگ رو هم خاله جونم واسم ساخته.پس وظیفه ام هست قبل از اومدنم هم قدرشناسیم رو به خاله جونم نشون بدم.خدا جونم متشکرم که همیچین خاله خوبی قسمتم کردی.خاله جون 120 ساله شی.اینم عکس خاله خوشگلم وقتی نی نی بوده.البته با اجازه دختر خاله یاسمین.چون این عکسا مخصوص یاسی بود.

نیشخنداین آقا هم تا فهمید جشن تولده اومد یه کم بچرخونه تا فضا رو شاد کنه.

شکلک های شباهنگ

تولد تولد تولدت مبارک.بیا شمعها رو فوت کن تا 100 سال زنده باشی.........

اینم هدیه از طرف من و مامانی و بابایی.ایشالله سال دیگه مثل یاسی عکسم رو واستون هدیه میذارم.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

نویسنده:نی نی با کمک مامانش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله هدي
7 دی 90 0:17
مرسييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي خيلي خوشحالم كردين. ممنوننننننننن نانازي و ماماني سال ديگه خيلي بيشتر بهم خوش ميگذره آخه ني ني نازي و ياسمين زر زر هردوشون كنارم هستن
خاله هدي
7 دی 90 0:20
راستي يادم رفت از اون آقاهه هم تشكر كنم. همين كه اومده مجلسو گرم كنه
خاله جون...
7 دی 90 0:30
واااااای خاله هدی عجیب شبیه یاسمین هستی هااااااا!!!!!!
مثل نوزادریای من که شبیه سینا بودم یعنی سینا شبیه منه فقط رنگ چشمامون فرق داره یه کم...
مثل اینکه رسم جدیده نی نیا به جای اینکه به مامان باباشون برن به خاله هاشون میرن
آخه جالب اینجاست که منم شبیه خالمم اونم زیاااد
طوریکه همه فکر میکنن من دخترشم

جداً!!!! جالبه ها.چون هدي ها كلا خوشگلن خواهر زاده هاشون ترجيح ميدن شكل اونا بشن. (يك خاله هدي خودشيفته) خب خاله هدي جون بدو برو اون پستي كه عكساي كوچولوييامو گذاشتم اونا هم خيلي شبيه ياسمينه
خاله جون...
7 دی 90 0:59
کدوم پست خاله جون؟؟؟وبلاگ یاسمین یا همینجا؟؟؟؟؟
آدرس بده خاله هدی!!!!!!!

صفحه 20 وبلاگ ياسمين زهرا
بابای مهرسا
17 دی 90 0:10
lمامان چند فرشته
18 دی 90 0:07
میگه هدی خانم معلومه از همون موقع هم مرموز بودی هاااااااااااانگاه کردنو ادم میترسه


نگاه خاله هدی از همون اول با مهربونی همراه بوده لطفا دقیق نگاه کنید.
آترین کوچکولو
18 دی 90 14:46
سلام خاله جون سارا من آترینم یه کم ازت دلخورم اما دوستت دارم فراوون علت دلخوریم هم اینه که چرا منو تو لینک دوستای زهرا کوچولو ویاسی نازنازی نذاشتید اولش فکر کردم اون آترین منم اما نبودم منم حسودیم شد


آخه خاله وبلاگت رو favirite کردیم چشم جز دوستها هم میزنیمت.