محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

شرح این روزها.

1392/1/17 20:43
نویسنده : خاله هدی
515 بازدید
اشتراک گذاری

عسل عزیزم سلام. ماشالله هر روز دارم بزرگتر شدنت رو بیشتر احساس میکنم خیلی با نمک شدی سعی میکنی حرکات و حرفهای ما رو تکرار کنی شدی یه جوجه طوطی خوشمزه. خدا نکنه جلوت عطسه کنم یا الکی بخندم بعد میخوای ادام رو در بیاری .شدی عاشق پارک رفتن و سرسره سوار شدن البته خودت که نمیتونی  بابا میذارتت بالای سرسره بعد پشت کمرت رو میگیره و سرت میده .تو نفس هم غش میکنی از خنده،موهات هم الکتریسیته ساکن بهم میزنه یه قیافه خوشمزه ای پیدا میکنی که نگو ،حالا خاله ندا چندتا عکس تو اون حالت ازت گرفته ایشالله واست میذارم.عاشق حموم  و آب بازی شدی.تو وانت میشینی و با دستات محکم میکوبی به  سطح آب که  صورتت خیس میشه و ذوق میکنی.بعد یکی یکی اسباب بازیهات رو میبری بالا و ول میکنی تو آب ،حالا جدیدا یاد گرفتی هرچی دم دستت اومد رو پرتاب میکنی و میگی آتااد.خدا خیر عمو پورنگ بده 3 تا کلیپش رو واست ضبط کردم  به عشق اون یه کم غذا میخوری ،من یه کم به کارام میرسم فقط امان از تموم شدنش یه جیغهای بنفشی میکشی که نگو .البته میگن چون نمیتونی حرف بزنی خواستهات رو با جیغ میگی.راستی تو عید پنجمین دندونت هم دراومد دندون بالا سمت راست بود.حالا ششمین دندونت تاول زده تقریبا آخرهاست قسمت پایین.اصلا ترتیب رو رعایت نکردن.دوباره قول میدم میام و خاطراتت رو مینویسم زود زود.راستی دیگه خودت میتونی از حالت خوابیده بلند شی و بشینی وقتی هم دستت رو میگیری به جایی که بلند شی بهت میگم بگو یا علی میگی علییی.عمه نسرین بهت گفته ماهی میگه ممد وقتی ازت میپرسیم ماهی چی میگه میخندی مثل اینکه خودت میدونی شوخیه میگی ممد.

این یکی از عکسهای آتلیه محمد واسه تولدشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هدی 2
18 فروردین 92 11:39
عشقم شیرین زبون خودم ماشالله بهت... زبون باز کردی تو هم به سلامتی مبارکه عشقم!! منتظر دیدن عکسای زیاد زیاد از محمدم هستم مخصوصا اونایی که رو سرسرست..
علامه كوچولو
28 فروردین 92 12:12
سلام امروز قصد دارم به همه محمدهاي وبلاگي سلام كنم:
سلاااااااااااااااااااااااااااااام
خوشحالم از اشناييتون


سلا ااااااااام