محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

کارهای جدید

1392/1/10 20:22
نویسنده : خاله هدی
552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم ماشالله واسه خودت مردی شدی. خیلی خوشمزه تر و عاقلتر و با نمک تر شدی.یه وقتایی انقد خوشمزه میشی که دلم میخواد بکنمت تو دهنم و بخورمت مخصوصا وقتی باهام قهر میکنی میخوابی دم رو دوتا دستت رو میذاری رو صورتت و سرت رو میچسبونی به زمین اونوقته که پس کله ت انقد خوشمزه میشه که نگو ،گاهی وقتا هم زیر لب یه چیزایی میگی لنده هست ؟خدا نکرده دری وری هست ؟بهرحال من که دوست دارم قهر کردنت طول بکشه تازه اگه بهت بخندیم هم ناراحت میشی .چند شب پیش 5/1/92 واسه اولین بار یه قدم راه رفتی چند قدم گاگله کردی و نسبت به وسایلت احساس مالکیت نشون دادی.اون شب مامان جون اینا  با خاله مریم و اکبر آقا  خونمون بودن ای هنر از خودت  نشون دادی به یاسمین که داخل روروکت نشته بود اعتراض میکردی و تا بیرون نیومد و خودت سوار نشدی خیالت راحت نشد.امروزم 8/1/92 هست دو بار دو قدم راه رفتی و دیشب چند قدم گاگله که من و بابا کلی ذوقت کردیم تعجب کردی وبقیه مسیر رو سینه خیز رفتی.عاشق حرکات دستتم وقتی میخوای پروانه بگیری موقع لی لی حوضک موقع گفتن بیا موقع بازی کردن با نخ موقع دست کردن تو غذا و آب و بهم زدنشون موقع سرخاروندن.کلا عاشقتم ،بدون و خلاص.جدیدا زبون خوشمزت یه کم باز شده البته الفبات هنوز محدوده ولی خیلی با نمک کلمات رو ادا میکنی.

به آتیش میگی آتی

عزیزم :عدی

تتی:تکی

آب:آپ

خوردنی:ام

عمه:آممه میم دوم با فتحه

عمو:آم

مامان جون:مامانی

به خودت:من من من

چراغ و ساعت: ات

خاله هدی:قبلا هدا با فتحه بود جدیدا ام یا به هست چون خاله هدی رو به خوراکی میشناسی

مامان:ماما

بابا:آبا یا باب

بله:بده یا ابه با فتحه

ماه: ما

ببعی: بع

گربه:مو

اشاره به هر چیز و هر کس کییه؟ یا ایی کییه؟

بیرون:دد

بوق:بو یا بغ با فتحه

خیلی خوشمزه هم ادای ماهی رو درمیاری دهنت رو که باز و بسته میکنی حسابی خوردنی میشی.

اینم چند تا عکس از چند روز اخیر:

محمد در حال قهر

محمد در حال کمک کردن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان گلی
9 فروردین 92 22:51
الهی من قربون این پسرخوش تیپ ونانازم بشم
چراروی فرش دراز کشیدی چکارداری میکنی


مامان گلی با مامانم قهر کردم
مامان گلی
10 فروردین 92 11:08
بیام همان دهن ماستی وسوپی تورابخرم خیلی خوشمزه است
خاله ندای محمد
10 فروردین 92 12:12
نفس خاله؛خوشگلم،ماه شب چهارده تو خیلی خوردنی هستیاااااااااااا.دوست دارم هوارتااااااااااااااااااااااااا


منم همینطور
خاله هدی 2
11 فروردین 92 15:53
ای خدا چقدر جیگری تو ماشالله بهت!!! قهر کردنش خدااااااااااااا اونجا که توی روروئک رو پنجه هاش ایستاده عشق منی محمد نازم!!
محمدخان و عمو دون
12 فروردین 92 16:24
ای جان پس بالاخره محمد عمو گفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت قربون تو پسرطلا بشمممم سال نو رو بهت و خانوادت تبریک میگم دیر نیا عمووووووو دلتنگت میشمممممممممممم خووووووو این همه کارای بازیگوشی یاد گرفتی خوشحالممممممممممممممممممممم
مامان گلی
12 فروردین 92 19:33
مامان سارا چه کارش کردی با این گل پسر که قهر کرده