محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

تشکر محمد جوجو و هدیه خاله هدی2

1391/12/1 9:12
نویسنده : خاله هدی
994 بازدید
اشتراک گذاری

ناناسی یاسمین و محمد جوجو غیر از خاله هدی اصلی خودشون، یه خاله هدی مجازی هم دارن که همون خاله هدی سیناجون خومزه و خوگشل خودمه. یه خاله مهربون و با محبت. خاله هدی زحمت کشیدن و برای محمدی عزیزم دو تا هدیه فرستادن. میخواین ببینین:

بفرما:

 

محمد جوجو: خاله هدی شماره 2 به خاطر همه چیز ممنونم.ماچ

محمد جوجو: یه مامان گلی ماه و یه خاله میترای مهربون هم دارم که از قبل از به دنیا اومدنم همیشه دعاگوی من و همراه و همدل با خانواده ام بوده و هستن. مامان گلی مهربونم هم تولدم رو توی وبلاگشون تبریک گفتن. اما مهمتر از اون هرروز با پیامهاشون منو بیشتر از قبل شیفته خودشون می کنن و بهم انرژی مضاعف میدن که زود زود بزرگتر و مردتر بشم. مامان گلی جون دوستون دارم کلی.

راستی، مامان چند فرشته، خاله مرضیه مامان آرتین عسل، خاله نسیم مامان ملودی جون، مامان دیناجون، خاله سیما مامان ریحانه جون، عمو امیر دون دون خودم و ناناسی و خیلی های دیگه هم توی این یکسال و حتی قبل از تولدم منو خانواده ام رو مورد لطفشون قراردادن. از همه اونایی که اسمشون رو یادم رفت بیارم هم متشکرم. مرسی مرسی مرسیماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان گلی
1 اسفند 91 9:57
قربونت بشم دلم برات خیلی کوچولو شده
دوست دارم عزیز


مرسی مامان گلی جون. بعدا یواشکی میام و یه چیزی براتون می نویسم درمورد علاقه محمده...
خاله هدی 2
1 اسفند 91 10:07
خواهش می کنم!!!
فقط یه یادگاری کوچولو بود
یاسمین و محمد برای من مثل سینا هستن


مامان جون (مامانم) گفتن یه تشکر ویژه از شما بکنم آخه مامانم خیلی از این جور حرکات جالب و زیبا خوشش میاد و ما هم اصولا تنبلیم و همیشه سرمون غر میزنه! دستت درد نکنه عالی بود. به سارا گفتم یه عکس بزرگ از این هنر شما چاپ کنه. عالی بود عدیدم
محمد خان و عمو دون دون
3 اسفند 91 23:27
ای جاننننننننننننننننننننننننننننننننن اینجارووووووووووووووووووووووووووووووووووو
تتلد داریمممممممممممممممممممممممم محمد خان کپل مپل داریممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم شهر در امان و امان استتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عمو دون دون داریمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ......دستت درد نکنه خاله هدی خیلی ازت تشکر میکنم شخص من وکادوی منم گل بود امروز گذاشتم تو وبلاگ برات ناز عمو...بوست کنم بوست کنم


شما همیشه به ما لطف دارین.ممنونم
مامان دینا جون
5 اسفند 91 20:54
محمد جونم تولدت مبارک باشه.ببخشید که زودتر نتونستم بیام و تبریک بگم آخه اینترنتمون قطع شده.الان هم با یه سیستم دیگه اومدم.


مرسی خاله جونم. ممنونم از لطفتون
مامان گلی
6 اسفند 91 9:52
خاله جون ما منتظر خبرنامه تولد محمد نانازمون هستیم



چشم حتما
خاله هدی 2
6 اسفند 91 11:28
خواهش می کنم قابل محمد گلمو نداره مامان جون مهربون! چه فرقی داره منم مثل خاله هاش تشکر لازم نداره تولد محد طلا خوش گذشت
مامان قندعسل
7 اسفند 91 23:22
انگار همه خاله هدی ها باحال و خوب هستند.خیلی قشنگ بود.

شما بزرگوارید. البته خاله هدی سیناجون خیلی ماهه و هنرمند