محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

شب یلدا

1391/10/2 17:09
نویسنده : خاله هدی
471 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل خاله جیگر خاله یلدات مبارک باشه.

فدای شما بشم که اونقدر آقایی و دختر خالت که شیطونی میکنه چیزی نمیگی البته از قدیم گفتن آسیاب به نوبتچشمک.

شب یلدا خونه مادرجونت بودی و دیر اومدی پیش ما با اون لباس خوشگلت کلی دل از همه بردی و البته مثل همیشه خیلی با سخاوت کادوت رو با یاسمین عوض کردی نیشخند یه وقت فکر نکنی دختر خالت از سر لجبازی و خود مداری کادوی تورو برداشت هااااااااااااااا!!!!

کادو های محمد:مامانجون و بابا هادی یه تفنگ (یاسمین که کلی ازش ترسید و همش میگفت ترتیدم و بابا احسانش میگفت دکمش رو زدیم کلی لرزیده از ترس ،مثل اینکه محمد هم ازش ترسیده سفت مامانجون رو چسبیده ولی عین یه مرد میگفته بازم صداشو دربیارید)خاله هدی یه کیف و بنده حقیرو عمو احسان دوتا کتاب و یه اسباب بازی (یه چیزی بین گیتار و ارگ که البته باید برم عوضش کنم کار نمیکردیول)

بیا این کیفه رو بده به من خودت میدونی اگر ندی چی میشه هاااااااااعصبانی.

فکر نکنی یه وقت دختر خالت داره هندونه رو فشار میده به پاهای خوشگلت هااااااااااوه.

حالا همه کادوها مال یاسمین زهراست جز اون تفنگ ترسناکه که با دست و دلبازی تمام گذاشت برا محمد بمونه .

نوش جونتقهقهه

-این پست توسط خاله ندا نوشته شده!

- یاسمین زهرا خیلی داداش محمدش رو دوست داره یه کم غلو کردم تو نوشته هام ،محض خندهنیشخند!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هیراد و عمه لیلاش
2 دی 91 18:06
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
عمو دون و محمد جون
2 دی 91 20:05
سلام گل بسر یلدات مبارک همه بستها رو دیدم و اینجا براشو کامنت میزارم:اول اینکه تولد بابا علیرضا که مثل عمو آذر ماهه مبارک
(البته من 16آذر هستم)بعدم 50000تایی شدن خودت مبارک..این دختر خالت تو ببین چطوری ژست گرفته خب مامان سارا از اول شیطون بود دیگه یاسمین ولی محمد بازم تو ی ها هیچی نمیگی بچه ها معمولا تو این سن یکم زور گو میشن...گل بسر دلمون برات تنگ شده بود
کادو هاتون مبارک باشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

کلی ممنونم عموی مهربون
میترا
3 دی 91 2:29
یه دستِ مرتب برای خاله ندا که این پست رو گذاشته.
قربونِ این دختر خاله ی شیطون و این پسر خاله ی جیگر طلا بشم. دلم مورچه شده براتون

خاله میتراجون شما یه سر تشریف بیارین اینجا ماهم دلمون یه ریزه شده
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
3 دی 91 8:01
دوتا جینگیل خومزه خاله ددا
مامان مهرزاد جان
3 دی 91 8:56
یلداتون مبارک ان شااله همیشه شاد و خوشحال باشید _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ یادگاری یادتون نره منتظرم
مامان گلی
3 دی 91 8:59
قربونت بشم یلدای شما مبارک پسرم عاقل میدونه خواهرجونش دوسش داره ولی حالادوست داره یکم با اسباب بازیهاش بازی کنه .یک وقت فکرهای بد نکنید محمد نانازم داره با بوسیدن هنداوانه ازخاله هدی جونش تشکرمیکنه که اینقدر زحمت کشیده اینقدرزیبا روی هندوانه را خطاطی کرده

خیلی خوشگل توصیف کردین. مرسی
مامان گلی
3 دی 91 9:00
چقدر امسال باوجود این جوجوهای ناز شب یلدای شماپرشورو قشنگ بوده


خداروشکر عالی بود.هرروزمون عالیه (هزاران هزار بار شکر)
خاله هدی 2
3 دی 91 14:14
سلام عشقم عزیزم جیگررررر...
چقدررررر دلم برات تنگ شده بود عروسک خوشگلللل ماشالله بزرگ شدی داری کم کم یک ساله میشی به سلامتی خدا رو شکررررر خدایا باورم نمیشه چقدر زود گذشت اون روزی که گل محمدی باغچه ما غنچه داد و من پیش خودم گفتم حتما همین روزا محمد تشریف میارن خونه و از بیمارستان مرخص میشه که همونم شد الان تو ده ماهه شدی هزار ماشالله خدایا شکرت...
چقدرررر تو این عکسا آروم و مظلوم شدی عسلک؟!؟!؟!
این دست لباسا رو مثلشون سینایی ما هم داره

مرسییییییییییییییییییییییییییی....
دون دونم...
4 دی 91 21:16
فدات عموووووووووووووووووو


نرگس مامان باران
18 دی 91 9:33
سلام دوست من من یه دختر خیلی ناز دارم که تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده وخیلی دلش میخواد اول بشه زحمت میکشی به وبمون بیایی وتو قسمت پست ثابت ادرس مستقیم اتیله رو گذاشتم به دخملم باران مظفری امتیاز 5 رو بدی بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد مرسی منتظر رای شما هستمااااااااااااا یاران قول میده 30 ثانیه بیشتر وقتتون رو نگیره فقط تا 20 دی میشه رای داد ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5