محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

اگر لبخند خدايي...

1390/7/7 13:48
نویسنده : خاله هدی
377 بازدید
اشتراک گذاری

نمي دانم دختري يا پسر! كلاه صورتي يا كلاه آبي!... مساله ام اين نيست.

نمي دانم اگر خدا خواست دوباره لبخندي بزند،‌ آيا سهم ما از آن لبخند تويي يا نه؟! ... يك زهرا خانم سالم و صالح و ماماني و ... شايد يك شاه پسر دردانه يعني آقا محمد سالم و صالح و ...

دختر يا پسر، كلاه صورتي يا كلاه آبي، مساله ام اين نيست. فقط مي خواهم سالم باشي و سالم.

.

.

اگر روزي ما از لبخند زيباي الهي هستي،‌ بدان اولين نفري كه در روز دختر به يادت بود من بودم... و اگر يك شير غراني، بدان غرض ابراز علاقه و احساسات است؛‌ همانطور كه گفتم:‌

دختر يا پسر،‌ كلاه صورتي يا كلاه آبي، مساله ام اين نيست. فقط مي خواهم سالم باشي و سالم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آترین
8 مهر 90 1:21
انشاالله که سالم وصالح است این نی نی گل ناز اگر هم دختر است روزش هزاران بار مبارک
مامان نی نی
8 مهر 90 10:45
مرسی خاله جون
مامان یاسمین زهرا
9 مهر 90 12:41
خاله نفسم اگه دخملی که روزت مبارک اگر هم پسری روز پسر نداریم بهت تبریک بگم سال دیگه خودت هستی روز مرد و بهت تبریک میگم عزیز دلم.
بابای مهرسا
12 مهر 90 22:03
چند تاعکس از دختر گلم
بابای مهرسا
15 مهر 90 9:27
انشالله صحیح سالم باشه دختر پسر فرقی نداره دو تاش هدیه ای از طرف خداوننده اپم یه سر بیا