محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

آزمایش FMF

1390/7/23 0:27
نویسنده : خاله هدی
2,013 بازدید
اشتراک گذاری

ببخش عروسکم امروز خیلی اذیت شدی از صبح ساعت 07:30 تا حالا که تقریبا ساعت 23:00 هست مامانت استراحت نکرده آخه اونم مقصر نیس دنبال کارای شما بوده قرار بود امروز آزمایش وسونو بدم واسه fmf ی آزمایش نسبتا جدیدی هست که بین هفته 11-13 حاملگی انجام میدن تا از سلامت جنین تا حدود 90٪ مطمئن شن ولی بخت باهامون یار نبود با اینکه دیگه ساعت 1900 کارمون شد ولی ی روز اسیر شدیم صبح که دکتر ادیب نبود عصر که دکتر نجات اللهی دیر اومد مطب و خلاصه امروز خیلی علاف شدیم ولی می ارزید مخصوصا موقعی که دکتر گفت:نی نی تون بد غلقه رو مامانش رفته یا باباش؟گفت باهاش حرف بزن بچرخه تو موقعیت درست قرار بگیره وگرنه هفته دیگه باید بیای و من با عروسکم حرف زدم قربون صدقه ش رفتم 100 تا صلوات امام زمان نذرش کردم اونوقت عروسک حرف گوش کنم چرخید و تو موقعیت درست قرار گرفت

 عروسک       دکتر گفت خدا رو شکر سالمی 10 سانت قد و بالاته و 11 هفته و سه چهار روزته ایشالله 16/17 فروردین دنیا میای.عروسک هر روز من و بابات بیشتر بهت علاقه پیدا میکنیم.کاش زودتر دوران انتظار به سر بیاد و اون قیافه ماهتو ببینیم.میبوسمت.خوابهای خوب ببینی عروسک.

عروسک

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدنویسنده: مامان نی نی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان یاسمین زهرا
27 شهریور 90 0:08
الهی قربون قد و بالای بلندت برم گلم


مرسی خاله جون
خاله هدی یاسمین زهرا و نی نی نخودچی
27 شهریور 90 1:09
خدای من! نی نی نخودچی الان قد یه لوبیا سبز شدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدایا شکرت. مامانیش می بینم که مطلبای عشقولانه میذاری خوشم اومد اساسی نی نی کوشولو منتظریم زودی بیا. ولی از این عکسایی که مامانیت گذاشته حتما خوشگلتری.


خاله من شما رو خیلی دوست دارم همین که واسم وبلاگ ساختید ممنونم
خاله هدی
27 شهریور 90 1:12
نی نی لوبیا (نخودچی سابق) یه دفعه ناراحن نشی و بگی چرا خاله هدی برای من مطلب نمی نویسه. آخه میدونی که مامانیت در مورد امروز گزارشی به من نداد. مگر نه خودم یه لیست بلند بالا برات می نوشتم و کلی حال می کردیم الکی خلاصه تو بیا، خودم عین نی نی یاسی برات تند تند حرف می زنم و مطلب می نویسم. دلخور نشی که اصلاً طاقتشو ندارم
مامان آترینا
27 شهریور 90 4:54
نی نی مطمنم تو هم خیلی دوست داشتنی خدا رو شکر که سلامتی انشاالله همیشه زنده باشی و زیر سایه پدر و مادر بزرگ شی


خيلي لطف دارين. ممنونم كه به ما سر ميزنين
مامان آترین
27 شهریور 90 23:24
سلام نی نی کوچولو خدا رو شکر که سالمی انشاالله در پناه خدا ومامان بابای گلت همیشه خندان وسرحال باشی راستی به مامانت بگو خیلی دلم واست تنگ شده


چشم خاله جون ميايم و به وبلاگتون سرميزنيم
مامان آترینا
30 شهریور 90 4:54
سلام مامانی حال نی نی کوچولومون چطوره


مامان آترينا جون حالم خوفه خوفه. فقط منتظرم كه بيام
بابای مهرسا
3 مهر 90 17:44
اینشالله به سلامتی چشماشو به این دنیا باز میکنه مهرسا به خونه خوش امدی
خاله الهام
6 مهر 90 11:43
نی نی ج.ن خدارو شکر که سلامتی ،این ماه ها سریع بگذرد و ما عید بینیمت .


انشااله. مرسي خاله جون الهام