محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

تولد بابايي

1390/9/24 14:36
نویسنده : خاله هدی
416 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 24 آذرماه 1390 ، من ني ني زهراي كوشمولو حدود پنج ماه و بيست روزه كه توي شمك ماماني اومدم و انشااله توي نوروز 1391 ميام و توي بغلش آروم ميگيرم. امروز براي من و ماماني و بابايي يه روز ويژه است. آخه امروز سالروز تولد بابا عليرضاست و اين اولين ساليه كه ما، دو نفر و نصفه اونو جشن ميگيريم. در واقع اين اولين ساليه كه بابام نصفه و نيمه بابا شده!

 انشااله سال ديگه خودم هستم و در اولين سال حضورم كه حدود نه ماهم هست، خودم شمع روي كيك تولدش رو فوت ميكنم ! انشااله

Orkut Scraps - Happy Birthday

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دوتا عشقم محدثه
24 آذر 90 14:37
با سلام خدمت شما دوست عزیز محدثه جون (12ساله) تو مسابقه ی جشواره ی نی نی وبلاک شرکت کرده است اگه دوست داشتید به من هم رای بدهید کد من 138 است نحوه رای دادن 1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد. 2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد. 3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد. 4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد. 5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید. مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 450 و 197 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد : 197 450 112
بابا علیرضا
24 آذر 90 15:27
ممنونم
انشا الله که تولدامون نقطه شروعی باشه برا خوبیها و مهربونیهای تازه


انشالله
فاطمه
25 آذر 90 12:21
سلام خاله هدا جونی
خوبی
حتما به وبلاگم سری بزن
یاسمین زهرا برنده این هفته زیباترین نی نی ویبلاگم شده
منتظرم


باشه ممنون
مامان نی نی
25 آذر 90 15:23
خاله هدی مهربون ممنون.