محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

پسر با ادب من و آموزه های خاله هدی

1392/9/13 12:15
نویسنده : خاله هدی
743 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی الهی قربون ادبت و کمالت برم که هرچی بهت میدن تشکر میکنی میگی منون گاهی اوقاتم میگی مسی بعضی وقتها هم میزنیشون سرهم میگی منو مسی.اگه خودتم به کسی چیزی بدی ازت تشکر نکنه ده بار میگی منون تا طرف متوجه شه باید از شما تشکر کنه اونروز با خاله هدی رفته بودی سوپری به عشق چوب شور یا به قول خودت چو شوب  رفته بودی مغازه چوب شور نداشته خاله واست پفیلا و آب انگور خریده بود تو هم جلوی مغازه داره صدتا بوس خاله کرده بودی و هی میگفتی منون.خاله هدی شعر میوه نخور نشسته را باهات کار کرده بهت میگه میوه تو چند بار تکرار میکنی میبه میوه میبه بعد میگی نخور نشه دیگه بقیه رو نمیگی بعد میگیم اول بشور میگی با ققل  GHAGHALبعد بخور با ققل البته آهنگ این دو تا کاملا با هم متفاوته.خاله هدی یادت داده وقتی صدات میزنن اکبری دستت رو بیاری بالا بگی حاضر تو هم انقد قشنگ میگی که دل آدم آب میشه به اکبری میگی ابری ABARI به حاضر هم میگی حاژر.بازم خاله هدی یه شعر برات ساخته میخونه محمد؟؟؟ اولش میگی عباسی دوبار خاله میگه محمد؟؟؟میگی آب باژی خاله میگه محمد؟؟؟؟ میگی ابری تشویق خاله میگه یه پسر؟؟؟ میگی ددیی. عاشق تولد هستی البته شمع تولد همش میگی تدلود بعد شمع رو فوت میکنی میگی مبالک بعد که دودش بلند شد میگی دووچ (البته اینو عمه افسانه و من یادت دادیم). خاله هدی یادت داده وقتی پی پی میکنی میگی پی پی بد ادیت بعد خاله میگه OK تو میگی اوکیک .وااااااااااااای خاله هدی چقدر بهت چی یاد داده.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

خاله هدی 2
13 آذر 92 15:21
عشق منه این پسره ماه منه ماشالله ماشالله بهش که اینقدر آقا شده و بلبل زبون
خاله هدی
پاسخ
منون مسی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
14 آذر 92 13:00
چه خاله خوبی! خدا بده شانس Ok?
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
14 آذر 92 13:01
عامو ازش خاطرات بیشتری بنویس. به خدا من نه می تونم نه وقت دارم و نه کامپیوترم حالش خوشه. مگر نه یه عالمه خاطره براش می نوشتم. این نانازی وبلاگش خیلی خالیه
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
14 آذر 92 13:03
راستی چرا عکسای خوابالوش رو هی میذاری؟ زیر چشماش پف کرده و چشماش ریز شده. عکسای خوشگل و سرحالشو بذاراعصاب مصاب ندارما
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
14 آذر 92 13:04
یه پسر داریم مودب، اسمش چیه؟؟؟؟؟؟؟ موحمد! (به زبان یاسمین) ممد! (به زبان محمد)
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
14 آذر 92 13:09
اصلش اینه من میگم:پی پی بد، محمد رو اذیت نکن. اونم در حالیکه ببخشید داره اذیت میشه و پی پی هم نمیاد هی میگه: هداژون (هدی جون)، پی پی بدی، ادیت! تو این لحظه اینقدر شکلت بهم میریزه و دستات و پاهات سرد میشه و سرت عرق میشینه که دلم میخواد همرات گریه کنم. کی میشه این پی پی کردن تو هم مثل بقیه راحت و بی دردسر بشه. این قضیه زجر کشیدنت برای همه ما کابوس شده
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
14 آذر 92 13:10
دست خاله هدی درد نکنه عجب کلاه خوشگلی برات بافته، خیلی بهت میاد
مامان گلی کیمیا جون
16 آذر 92 17:49
قربون این پسر شیرین زبون بشه مامان گلیش.. وای هنوز برای پی پی کردن مشکل داره من یک بار دیدم محمد خوشگلم برای پی پی کردن چقدر اذیت شد . خاله هدی ژان پسرم با چشم پف کرده هم خوشکل وچشم درشت
خاله هدی
پاسخ
ممنون مامان گلی عزیز
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
17 آذر 92 8:13
فقط خودم و خاله هدی سیناجون نظر گذاشتیم. بازم دم خاله هدی ها گرم