محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

پسرم حسابی پسر شده؟!

1392/5/25 17:09
نویسنده : خاله هدی
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

امروز محمد رو  واسه اولین بار بطور جدی بردیم آرایشگاه. البته یکبار دیگه هم رفته بود ولی فقط جلو موهاشو کوتاه کرده بود ولی امروز رفتیم و کلا اختیار رو دادیم به آرایشگر البته اونم اصلا به نظرات ما توجه نکرد و هرکاری دلش خواست کرد.چون من عاشق پشت موهای محمد بودم قرار بود فقط مرتبش کنه نه کوتاه که ماشین رو دآورد و نامردی نکرد.البته علیرضا که خیلی خوشحاله از بس همه میپرسیدن دختره یا پسر کلافه شده بود حالا کاملا محمد پسرونه شده ولی من از کار آرایشگر خوشم نیومد .ما نمیخواستیم مدل بدیم اگه قرار به مدل بود خودمون باید انتخاب میکردیم .دیگه کاریش نمیشه کرد حالا نمیدونم عکس العمل بابام چیه؟بابا  خیلی موهای محمد رو دوست داشت حالا چی میشه خدا کنه خوششون بیاد.

 

محمد قبل از کوتاه کردن موهاش

 

 

 

 

محمد در حین  کوتاه شدن مو(پسرم خیلی خوشحال بود همش میخندید و ذوق میکرد البته قلقلکش میشد.در کل خیلی همکاری کرد در حد تیم ملی)

 

محمد بعد از کوتاه شدن موهاش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
26 مرداد 92 7:34
داغ (کلاغ)؟؟ پر! جیشک (گنجشک)؟؟ پر! موهای محمد؟؟ پر! موهای محمد که پر نداره، خودش خبر نداره! خیلی قیافه جدیدت بامزه شده و انگار کلی بزرگتر شدی ولی دلمون برای اون موهای نازت هم تنگ میشه.
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
26 مرداد 92 7:36
سارا تو که خودت نوشتی اختیار رو دادیم به آرایشگر البته اونم به نظرات ما اهمیت نداد. خب وقتی اختیار بهش میدی یعنی نباید نظر هم بدی دیگه! غیر از اینه؟؟؟
مانی محیا
26 مرداد 92 9:21
خیلی ناز شده بخدا شک نکنید

مرسی خاله جون لطف دارین شما
مامان گلی
26 مرداد 92 11:09
وای خدای ای پسر خوشتیپ کیه مبارک مباشه عزیزم

چه بامزه شده موهای خوشگلت کجارفت پرکشیدو هوا رفت


آره یه کمی تچل شدم ولی در عوض آقا شدم
میترا
26 مرداد 92 11:34
وااااااااااااااااای خدااا. بخورمش. نگاش کن چه خوشحاله داره موهاشو کوتاه میکنه. کیمیا که نمیزاره. فداش بشم خیلی ماااااه شده. ماشاالله انقدر ناز و خوشگل که فکر کنم حتی کچلش هم بکنی باز هم خوردنیه. خیلی خوشگل شده. بلند هم قشنگه ولی تنوع بد نیست.

مرسی خاله جون. دیگه هیشکی منو با دخملا اشتباه نمی گیره. حتی آقای آرایشگر تا وارد شدم فکر کرد دخملم ولی الان دیگه یه پسر واقعی هستم. خودم هم هی داد میزنم: پسر!
خاله هدی 2
26 مرداد 92 14:20
عزیزممممم ماشالله ماشالله ماه شده خیلیییییییی قشنگ شده خیلییییی...

حتی یه خورده هم شک نکید مثل ماه شب 14 شده هزار ماشالله

خوب اول موهاش زیادی بلند شده بود و شلوغ پلوغ بود کله خوشگلش ولی الان عالی شده...
ووووواااای نمیدونید وقتی همون اول پست خوندم که محمد رفته آرایشگاه چقدر ذوق کردم آخه همیشه با خودم می گفتم اگه محمدی موهاشو کوتاه کنه چی میشه...

ماشالله محمد خوشگلم کچلم باشه خیلییییی خوشگله

ای قربووووون اون خنده های خوشگلش و اون چال بامزش عزیزمممم آقاهه چه لذتی برده در حین کوتاه کردن موهای تو!!
خدا همیشه نگهدارت باشه که عشق کوچولوی خودمی محمد نازم


خاله هدی: بهههههههههه! خاله هدی2- کجایی دخمل؟؟ ممنون از این همه لطف. از بس دلت مهربونه و چشمات همه چی رو زیبا می بینه. ممنونم
مامان چند تا فرشته
26 مرداد 92 17:03
سلا م خیلی مبارکهانشا الله دامادش کنی ساراجونیمحمد چه بامو چه بی مو خوردنی و ناناسه اما جالبه چند روز پیش که وبتونو میخوندم عاشق موهاش شدم خیلی ...اما این مدلی هم خیلی بانمک شدهمحمدو خیلی دوستش دارم نمیدونم چرا؟؟اسفند فراموش نکن خواههر

ممنونم خاله جون. شما از بس با محبتین. نانازی های خوشگلتون رو از طرف من ببوسید
محمدخان و عمواميرش
26 مرداد 92 19:30
وااااااااااااااايييييييي اينجارووووووووببين كي اومدههههههههههههههه فداي خندهاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت فرشته ي توچولو چندروز بود حسابي دلم هواتو كرده بود بخدا خوب كار كردي اومديا ديگه از مشهد به اين ور نديده بودمتماشالله هزار ماشالله ديگه مرد شدي ببين رفته آرايشگاهههه كو اين اسفند كووووووووو
خيلي خوشحال شدم محمدخان خيليييييييييييييي

واي چقدحرف ميزنم


مرسی عامو امی جون از حرفهاتون لذت میبریم
مامان یاسمین زهرا
27 مرداد 92 1:38
ووووووووووووی الهی قربون خندت برم .ماه شدی ماههههههههه البته ماه بودی عزیز خالهجونمی


خاله هدی: از طرف محمد کوشووووووووووول برای خاله گیداش
مامان یاسمین زهرا(خاله ندای محمد)
27 مرداد 92 1:39
به قول یاسمین:گوبونش بشم

خاله هدی: ترجمه جمله یاسمین: قربونش برم
خاله هدی: منم جیگل تولو بخولم!
شراره
10 مرداد 93 16:14
ای جانم خیلی موکوتاه بهش میاد مامان محمد مدل موهاش المانیه ؟اخه بغل گوشاشو ماشین کرده
ندا
4 شهریور 93 16:56
چه جیگرشده خب کچلش میکردین سرش هوا بخوره من پسرمو سرشو ماشین کرد شوهرم موهاش پرپشت بشه
سحر
10 مهر 94 0:18
چه خوشگل شده اسم مدل موهاش المانی چون دورموهاشو خالی کرده خوبه موهاش جون میگیره حالا یه بارم کچلش کنین من هرسال تابستون موهای پسرمو باماشین میزنم