محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

بيانيه افتتاحيه

1390/6/7 9:08
نویسنده : خاله هدی
396 بازدید
اشتراک گذاری

اين وبلاگ هديه خاله هدي به خاطر تلاش من براي حضور توي اين دنياست. يه محرك و انگيزه! نيست اونور دم و دستگاه اينترنت به راهه، قرار شده هرروز بشينم پاي وبلاگمو ببينم مامان سارا، خاله هدي و خاله ندا چيا برام مي نويسن و ديگرون درباره ام چيا مي گن. از قيمت پوشك ، البسه نوزاد و اسباب بازي گرفته تا نتيجه بازيهاي ليگ برتر و لاليگا و ... و خلاصه از شير مرغ تا جون آدميزاد! راهنماي من در اين امر خطير، دختر خاله نانازيم، ياسمين زهرا خانم خوشگله! 

من و ياسمين                 شايد                من و ياسمين

 

خيلي خوشحال ميشم كه شما هم به من كمك كنين و نظراتتونو برام بنويسين. آخه هفت ماه باقي مونده از حبسمو يه جوري بايد سركنم ديگه! درضمن مامان و بابام هم بيشتر ذوق مي كنن كه شما همراهشونيد.

دوستتون دارم خاله ها و عموهاي مهربون.

                                                                                         كوچيك شما،

                                                                                    ني ني گل يا ني ني آقا

                                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارميا
7 شهریور 90 12:46
سلام عزيزم. مباركه.به سلامتي.مواظب خودش باش. شما هم به ما سر بزن.


مرسي مامان ارميا عزيز. حتما
مامان یاسمین زهرا
7 شهریور 90 16:17
ای جیگرتو قربون نخودچیه من خاله خیلی مواظب خودت باش خیلی دوست دارم جونمیییییییییی
مامان نی نی
8 شهریور 90 15:35
خاله هدی خوبه هوز نیومدم واسم هدیه میدی وقتی بیام چیکار میکنی دوست دارم خاله