محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

مي خواهم در آغوشم بگيري مادر

1390/6/6 10:09
نویسنده : خاله هدی
585 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

به نام او كه زندگي از اوست و ممات به دست اوست

 

صداي قدمهايم را شنيدي. آري من در راهم.

زمزمه ها و نجواهاي شبانه ات را شنيدم؛ زخم زبانها و كنايه هاي نامردمان را هم شنيدم.

خوابها و روياهاي عزيزانمان را بهانه كردم تا به تو و پدرم نويد دهم كه من مي آيم.

آري من مي آيم.

در روزگاري كه عقل انسانها به چشمان آنها و نه به شعور آنهاست، من مي آيم.

در دوراني كه بشر با سوزش دل ديگري عشق مي كند، من مي آيم.

و ...

آري من تنها دو سال و هشت ماه (نَه، ده ها سال) پس از پيوند آسماني تان مي آيم.

آري من مي آيم تنها به اراده و خواست شما و نه ديگري.

مي آيم، با همه وجود مي آيم .

عاشقانه در آغوشم بگير مادر!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آترینا
6 شهریور 90 9:12
سلام خاله جون خواستم اولین نظر رو من بدم مبارکه


ممنونم مامان آترينا جونم. براي مامان و ني ني دعا كنين. لطفتونو فراموش نمي كنم. اول اولي!
مامان محیا
6 شهریور 90 9:24
آخ این خاله هدی چقدر زحمت میکشه...دستت درد نکنه..ایشاله واسه خودت خانمی


تا باشه از اين زحمتا!!!!! مرسي عزيزم از اينكه هواي ما رو داري.
مامان نی نی
6 شهریور 90 11:42
خاله هدی مرسی که واسم وبلاگ ساختی آخه حالا من که عکس ندارم واسه طرفدارام بذاری


خودم برات عسكاي قشنگ قشنگ مي ذارم
مامان یاسمین زهرا
6 شهریور 90 15:04
الهی قربونت برم نخودچی
خاله فدات شه عسلم


آخي مامان ياسمين زهرا تازه داره خاله ميشه
خاله الهام
6 شهریور 90 16:23
ساراجون مبارکت باشه خیلی خوشحال شدم خوش به حال نی نی ها ،که خاله هدی به این خوبی دارن


مرسي خاله الهام، خاله هدي فقط خاله هدي خودمون
مامان گیلاس
6 شهریور 90 18:04
سلام
مبارکههههههههه
انشالله خدا یه نینی خوشگل وسالم وصالح وتپل مپلی مثل دختر خاله بهتون بده


ممنونم.التماس دعا
مامان امیرحسام
7 شهریور 90 9:12
سلام مبارک باشه برای مامان و نینی دعا میکنم . چقدر مطالبی که گذاشتی ادم رو تحت تاثیر قرار میده موفق باشی .برای دیدن عکس نینی لحظه شماری میکنم .


لطف دارين مامان امير حسام عزيز. براي مامان و ني ني دعاكنين