محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

برای بابا جون هادی

1392/2/4 1:11
نویسنده : خاله هدی
580 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  الان چهار پنج روزه بابا جونم رو ندیدم ، دلم خیلی براشون تنگ شده از اونجاییکه دل به دل راه داره گفتم باباجونم حتما دلشون برا من تنگ شده برا همین عکسهای امروز 3/2/92 رو واسشون میذارم. باباجون دوستون دارم زودی بیاین.

 

 

محمد تازه از خواب پا شده از بس روی یه لپش خوابیده قرمز شده ، اینجا داره واسه مامانش خودشو لوس میکنه.

 

 

 

 

محمد در حال تماشای عمو پورنگ

 

 

 

 

 

 

محمد در حال خاموش و روشن کردن چراغهای خونه بابا جون

این کلمات هم به لغت نامه محمد اضافه شده:

پارک: بارک

توپ: بوپ

تاب تاب: تا تا

ماه: ما

ماست: ما

نون: نو

سه: ته

حنان/ یاسمین: حننا

ندا: ادا

نسرین: ننی

چند تا کلمه دیگه هم بود الان یادم نمیاد .راستی امروز دو تا مروارید جدید هم تو دهان محمد پیدا شد دو تا دندون فک پایین کنار دندونهای جلو ، تعدادشون شده هفت تا ،کلا تمام لثه محمد تاول شده شبها هم بی تابی میکنه با چشم بسته جیغ میزنه و گلوله گلوله اشک میریزه حالا چند روز ژل بی حسی میزنیم بهتره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مانی محیا
4 اردیبهشت 92 9:06
جیگر خاله. من قربونت برم. قربون اون چشای نازت...بوووووس واسه شما و دخمل خاله


مرسی خاله مهربون
میترا
4 اردیبهشت 92 11:32
عزیزم، قربونت بشم. لپش رو نگاه کن. موش موشک من. مامانش این عکس ها رو میزاری دل ما رو آب کنی؟ دل ما هم برای شما تنگ شده.


خاله جون ممنون دل ما هم واسه شما تنگ شده مامان گلی چطورن کم پیدا هستن
مامان یاسمین زهرا
4 اردیبهشت 92 12:20
قربون لپای سرخت بشم .عدیدممم
خاله هدی 2
4 اردیبهشت 92 15:39
جووووونم ماشالله به این محمدی عسل و جیگر و نبات و همه چیزای خوشمزه و شیرین دنیا!!!

میگم یه پیشنهاد محمدو ببرید آرایشگاه مردونه یه مدل اسپرت و خوشگل و مردونه موهای قشنگشو کوتاه کنه و مدل بده....
وووواااای که چه جیگری بشه
دندوناتم مبااارک باشه آقا کوچولو/ آخه نه به اون موقع که اصلا درنمیومدن نه به الان که ماشالله پشت سر هم دارن بیرون میان و بچمونو اذیت می کنن
ایشالله بدون دردسر و مشکل و ناراحتی 13 تای دیگه هم بیرون بیان


ممنون خاله جون مثلا رفتم آرایشگاه ولی فقط جلوی مو هام رو کوتاه کردم چون مامان بابا عاشق فرهای پشت کله من هستند.
میرزا کوچک خان
6 اردیبهشت 92 20:11
ماشاالله به این پسر خوشگل... چه جیگریه!!!!


مامان گلی
9 اردیبهشت 92 0:58
سلام عزیزم قربون اون شکمت که مثل شکم حاج آقاها بیرون زده
مرسی مامان گلی روزتون مبارک


مامان گلی
10 اردیبهشت 92 18:41
روز زن وروز مادر به شما مادر مهربان مبارک از طرف من به مامان جون محمدخوشگلم تبریک بگین


مرسی ممنون برا شما هم مبارک باشه ایشالله 120 سال سایه تون با عزت بالا سر بچه هاتون باشه
خاله هدی 2
11 اردیبهشت 92 14:37
مامان سارای گل روزتون مبارک


ممنون خاله مهربون