محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

سوغاتی

1390/8/20 13:29
نویسنده : خاله هدی
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم دیروز مامان جون وباباجون باباییت از سفر عتبات برگشتند .عرفه رو رفته بودن کربلا.من و

مامانی قبل از رفتنشون رفتیم کلی مغازه ها رو گشتیم تا واسه شما ی لباس سبز بخریم بدیم مامان 

جون ببرن کربلا طواف بدن تا سال دیگه دهه اول محرم عزیزم رو سبزپوش کنیم.اما هیچ چیزی گیرمون

نیومد چون پارسال ماه محرم مامان جون نیت کردن عزیزم رو سبزپوش کنن.خلاصه قرار شد مامان جون

از همونجا لباس سبز بخرن و همه جا طوافش بدن.منم گفتم اگه شد واسه عروسک ی دشداشه هم

بیارید.خلاصه دیروز مامان جون که اومدن واسه عزیزم ی دشداشه و ی ست سبز که کلاه و شال و بلوز

شلوار بود آوردن که روی همه ش هم نوشته عبدالله رضیع یعنی همون حضرت علی اصغر که عبدالله

شیرخواره بودن.ایشالله حضرت علی اصغر یاور عزیزم باشه.

گلکم البته خیلی خوش بحالته.هنوز هیچ خبری از شما نبود و من و بابا تو فکر بچه نبودیم که خاله ندا

رفت مکه و واسه عزیزم ی سری سیسمونی آورد.از همون موقع شروع شد مامان جون و باباجون

مامانیت وخاله هدی هم تو سفرهاشون به مکه و سوریه واسه عزیزم کلی وسائل آوردن.خودم هم

پارسال از مشهد واست ی دست لباس و کفش آوردم حالا هم دادم مامان جون بردن کربلا طواف

دادن.خلاصه با این سفر ست زیارتی وسائل شما تکمیل شد.دست همشون درد نکنه.ایشالله 14

معصوم پشت و پناه شما و همه عزیزای من و بابایی باشن.

نویسنده:مامان نی نی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هدي
22 آبان 90 12:15
حالا اگه ني ني دختر بود، دشاشه رو كي مي پوشه


بازم خودش بجای لباس
مامان یاسمین زهرا
26 آبان 90 2:36
من و عمو احسان هم کلی چیزای خوشگل برات میخریم جیگر.

ياسي حسودي نمي كنه؟