محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

امید یک پدر

1390/8/17 15:37
نویسنده : خاله هدی
468 بازدید
اشتراک گذاری

اولین باری که باهات ارتباط برقرار کردیم به حرف مامانت گوش کردی
بار بعد دعات در مورد بابات اجابت شد
اولین بارم که بابات در خلوتگهت دیدت دم اذان مغرب در حال سجده بودی
حالا هم تو این ایام متبرک روح الهی درت دمیده شده
همیشه بابات برات دعا میکرده که اهل سعادت و شهادت و شفاعت باشی
محب و مطیع خدا و اولیائش باشی

امیدوارم همه اینها نشانه استجابت دعام برا عزیزم باشه

منتهی خیرخواهی پدری برای فرزندش

بابا بدون و باور کن دختر باشی یا پسر عزیز بابایی انتخاب خدا برا من و مامانت هستی و یقین دارم خدا همیشه از فضل و کرم بی نهایتش و نه از بی لیاقتی من بهترینها رو برام انتخاب کرده

حالا خودت میای میبینی مامانت بابابزرگا و مامان بزرگات خاله ها و عمه هات عموهات دایی شمس الدین و عمو احسانت و...

بالاتر از همه ولایت امیرالمومنین که کیمیای اعظمه

دوست داریم منتظرتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نی نی
17 آبان 90 15:41
یعنی ما همه لطف خدا به شما بودیم بابای مهربون؟
بابای یاسمین زهرا
25 آبان 90 15:44
آخ جون من هم قراره عمو بشم

براي عموي خودم
مامان یاسمین زهرا
26 آبان 90 2:37
پدر نینی