محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

30000 تایی شدیم

1391/5/2 12:58
نویسنده : خاله هدی
1,454 بازدید
اشتراک گذاری

روی وبلاگ یاسمین بودم و حال نداشتم برای 170000 تایی شدن آمار بازدید وبلاگش مطلب بنویسم. در واقع سرم شلوغ بود و تند تند یه چندتا جمله نوشتم و اومدم اینجا که دیدم، ای ددم وای! اینجا هم 30000 تایی شدیم!

30000

تایی

شدنمون مبارک!

در روزهایی که خیلی کمتر می تونم بیام و مطالب رو به روز کنم، کلی لذت میبرم که می بینم اون دوستای همیشگیمون بازم با پیامهای محبت آمیزشون ما رو شرمنده میکنن. دوست جونی ها خیلی خیلی از همه شما ممنونم، فقط دو ماه به من فرصت بدین بعدش اساسی جبران می کنم.

در هر صورت 31 تیرماه 91 عجب روزی بودها!

بر و بچ! همه لپها جلو ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحان عسلی
2 مرداد 91 14:11
سلام
تبریک میگم
خو چرا عکساشو نذاشتی حسابی خوش بودی خاله هدی با بچه ها دیگه

مرسی عزیزم. عکس گذاشتن هم حوصله میخواد درضمن اینکه وقت استراحت سرکارم رو نت بودم و اینجا هم که عکس مکس ندارم.
آره کلی خوش به حالم بود با این دخمل پسملی..
تاتیانا و عمو
2 مرداد 91 16:35
عمو جون قربون توووووووووووووووووووووووووووووووو
این همه طرفدار داری تووووو
چشای مهتاب داری تووووووو
تو دل من جا داری تووووووو
////خب اینم از اولین شعر عمو برای اقا محمد خوب بید عزیزمممممممممم
فقط با ریتم تند خونده بشود


بازم عمو جون شرمنده کردین. مرسی
خاله جون
3 مرداد 91 13:30
مباااارکهههه عزیزممممم



مرسی خاله جون
خاله جون
3 مرداد 91 17:06
سلام 300000 تایی شدنتون مبارک
اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنید


چشم حتما. مرسی از لطفتون