محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

اولين روز مادر

1391/2/22 19:06
نویسنده : خاله هدی
1,599 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال خیلی جدید روز مادر

فردا شنبه  20 جمادي الثاني 1434 برابر با 23 ارديبهشت 1391 اولين روز مادريه كه مامان سارا، مادر شده. پارسال حتي كوچكترين اثري از من وجود نداشت ولي امسال من هستم. پس از يك حضور هيجاني و پر از اضطراب من امسال در روز تولد حضرت زهرا به عنوان زيباترين هديه خدا و حضرت زهرا در آغوش مادرم خواهم بود. تا ابد آغوش گرمت را خواهانــــــــــــــــــــــــم.

مامان سارا و ماماني عزيزم

به پاس داشتن فرشته هايي چون شما

سر به سجده شكر ميگذارم

و

خداوندگار زيبايي ها را

خاضعانه مي ستايم.

روز مادر مبـــــــــــــــارك

شکلکهای جالب و متنوع آروین

به ياد مادر كه حضورش همواره در زندگي ما نمايان است.

و

مادر بابايي، فرشته اي پرپر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

میترا
23 اردیبهشت 91 3:57
اولین روز مادرت مبارک سارا جون


ممنونم. روز شما هم مبارك باشه ميترا جونم
میرزا کوچک خان
23 اردیبهشت 91 8:39
روز مادر مبارکه!


ممنونم روز شما هم مبارك باشه
مامان محیا
23 اردیبهشت 91 10:53
روزت مبارک مامان سارا.. خدا رحمتش کنه


ممنونم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
23 اردیبهشت 91 11:07
سارا جون روزت مبارك


ممنونم
خاله جون
23 اردیبهشت 91 12:01
روزتون مبارک باشه مادر نورسیده

امیدوارم سالهای آینده محمد با کلی هدایای رنگارنگ و قشنگ از همه زحماتتون تشکر کنه
مبارک باشه اولین روز مادری که به واسطه گل محمدی لقب زیبای مادر رو به یدک میکشید

همه مادرایی که اولین ساله که در روز مادر مادرید " مادریتون مستدام"

مرسي خاله مهربون

نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 14:29
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک





ممنونم
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 14:54
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .



ممنونم خاله جون
مامان یاسمین زهرا
25 اردیبهشت 91 1:20
خواهر گلم روزت مبارک


مرسي
مامان گلی
26 اردیبهشت 91 9:38
کجایی مامان سارا پسرم داره بزرگ میشه خیلی مشغولت کرده .خاله هدی هم دیگه یادی ازما نمی کنه دلمون برای پسرمون یک ذره شده


چشم. گرفتار تولدياسي هستيم