محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

زیارت قبول خاله.

1391/2/15 18:27
نویسنده : خاله هدی
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسها رو گذاشتم تا خاله ندا ببینه و دلش آب شه و برام تا میتونه دعا کنه آخه خاله عزیزم همراه عمو احسان و دختر خاله یاسمین رفتن پابوس امام رضا وکلی دلشون واسه من تنگ شدهنیشخندامیدوارم با این عکسها از دلتنگی دربیاین.زبان

خاله جون دعا کن امام رضا زود زود ما رو هم بطلبه.

 

 

پنجشنبه 14 اردیبهشت

پنج شبه 14 اردیبهشت

پنج شنبه 14 اردیبهشت

پنج شنبه 14 اردیبهشت

جمعه 15 اردیبهشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان گلی
15 اردیبهشت 91 21:01
انشالله هرچه زودتر شما را توی مشهد ببنیم وبغلت کنم وببوسم


انشااله. ممنونم مامان گلي جون
بابای یاسمین زهرا
15 اردیبهشت 91 23:01
Jigaret beram asalam delam va shod shekle maheto didam

ممنونم عمو احسان مهربون. براي همه مون دعا كنين تا انشااله سري بعد باهم برين پابوس امام رضا. مرسي
میترا
16 اردیبهشت 91 0:44
واااااااای دلِ ما رو آب کردی که... عزیز دلم شما هم زود بیا مشهد تا ما از نزدیک ببینیمت... قربون خنده هات

مرسي خاله جونم
دکمه
16 اردیبهشت 91 10:51
این جان به این پسل ناز و ملوس! ماشاالله!


مرسي
مامان گلی
16 اردیبهشت 91 16:15
امشب میخوایم اگرخدا بخواد دوباره بایاسی نانازی ومامان و باباش بریم بیرون. انشالله هرچه زودتر باشما پسرگلم بریم بیرون


انشااله منم منتظرم مامان گلي جونم
میرزا کوچک خان
17 اردیبهشت 91 10:35
میگم یه تغییر کوچولو توی لینک دونیت بده باقلوا!


ها باشه ننه دكمه
خاله الي
17 اردیبهشت 91 12:16
عسلم چقدر تو نازي!
اين لباسي كه تنته سپهر هم داشت.

خاله كدومي روميگين. اون زنبوري رو خاله ندا خريده و اون راه راه خوشگله رو بابا هادي
میترا
18 اردیبهشت 91 0:29
آپ بفرمایید... لطفا


نيتونم...مامانش بيا آپش كن. من سرم شلوغهههههههههه
لیلا (مامان آروین )
19 اردیبهشت 91 0:25
ای جانم قربون اون خنده هات برم خوشگلم ماه شدی خاله


مرسي
مامان یاسمین زهرا
19 اردیبهشت 91 1:52
قربونت برم من گل پسر خودمی.جججججوووووووونمییییییی
مامان یاسمین زهرا
20 اردیبهشت 91 1:28
اون نظری که نوشته بابای یاسمین زهرا من نوشتم چون با گوشیه احسان فرستادم اسم اون اومده ههههههههههههههه

اي بتركي! تو الان خونه خودتوني يا خونه ما
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 اردیبهشت 91 11:53
خوشمزههههههههههههههههههه