محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

هفته سوم فروردين و محمد آقاي پنجاه روزه

1391/1/24 21:47
نویسنده : خاله هدی
891 بازدید
اشتراک گذاری

اينم محمدي ما توي اين دو سه روز اخير:‌  (مامانش تاريخ دقيقشو اگه ميدوني بگو زودي)

 

هنوز عكس دارم بفرماييدصفحه بعد:‌

اينم يه خواب راحت بعداز يه حموم گرم و حسابي- يكشنبه 20 فروردين و 49 روزگي

صبحش اينقدر گريه كردم كه مامانم ترسيد و زنگ زد به ماماني. ماماني هم بدو بدو اومد خونه ما تا ببينه چي شده ولي وقتي رسيد من ساكت و آروم شده بودم. بعدشم ماماني و مامانم منو بردن حمام و منم كلي كيف كردم و صدا هم ندادم. ظهر هم خاله ندا و ياسي اومدن پيش ما. ولي خاله هدي نتونست بياد.

اينم خوشحالي من وقتي خاله اينا اومدن:

 خدايا شكرت كه اين روزها رو مي بينيمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پارسا
24 فروردین 91 22:56
خاله رمزو برا من نذاشتی.


چرا توي نظرات خصوصيت گذاشتم به خدا!
مامان یاسمین زهرا
25 فروردین 91 2:13
نفس من بیده!

منظورت منم يا ممد؟
میترا
25 فروردین 91 12:29
جیگرشو بخورم. آخه این پستونک برات بزرگه خاله


آره پستونكه بزرگه ولي توي بيمارستان براي اينكه فكش قوي بشه از اينا بهش دادن و حالا هيچ پستونكي غير اين مدلي و اين سايزي قبول نمي كنه. همه پستونكهاي ارتودونسي رو پس ميزنه و اين گنده ها رو دوست داره
عمواميرنازنازي ياسمين و محمد
25 فروردین 91 20:56
اي جان خوابشو ببين چه متفكرانه خوابيده.......مرده ي اين دست و پا تكون دادن ني ني ها هستمممممممممممممممممماين پستهاي خوصوصي هم اي ول داره ..ممنونم مادر محمد قابل دونستيد


من خاله محمد و ياسي هستم!!!!!!
دکمه
26 فروردین 91 9:12
جونم... ماشالله...
خدا نیگرش داره براتون...


ملسي كلي
مامان محیا
26 فروردین 91 11:18
خدایا شکر.. جوجه متفکرشده این نی نی !!اسپند پلیز

آره خاله. جوجو موشيه محمدي
نسترن
26 فروردین 91 17:29
عزیزم تو چقدر هر روز که میگذره نازتر میشی
خاله هدی از طرف من بوسش کن این اقا خوشگله رو


ملسي خاله. چشم حتما
الهام
27 فروردین 91 18:02
سلام -خاله هدی به من هم رمز ندادی؟


الهام
29 فروردین 91 14:55
سلام -خاله هدی به من هم رمز ندادی؟ایمیلم درست کردم

شما الهام خودموني؟خب من كه آدرس ايميلتو ندارم. ايميل تو بنويس ولي تاييدش نمي كنم تا بقيه نبينن. رمز رو برات مي فرستم ولي خب اگه دختر داييم هستي برات اس ام اس ميكنم. اينكارا يعني چه
kimia mami
29 فروردین 91 22:35
سلام خوشگلم بعداز یک غیبت کبری من بایک اینترنت سرعت لاپشتی وبایک سیستمی که هنوز بهش عادت ندارم امدم اولین سایتی که بازدید کردم و نظر میزارم شما گل پسر و یاسی نانازم خاله جون من که رمز ندارم البته بدون تعرف اگر محرم اسرارتون هستم


مامان گلي شماييييييييييييدددددددددددددددددددد؟؟؟ آخه به اسم كيميا مامي اومدين و آدرس وبلاگم ندارين نشناختم. اگه شماييد كه چشم به قول شيرازيا رو چيشم. خصوصي ميذارم براتون