محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

خدايا شكرت، نوگلمان مي آيد...

1390/12/21 14:08
نویسنده : خاله هدی
624 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا شكرت، به اندازه لحظه لحظه عمر، به اندازه ذره ذره وجود، به اندازه قطره قطره همه درياها و اقيانوسها، به اندازه هر آنچه آفريدي از ازل تا ابد،‌ به اندازه هرچه هست و نيست و هر آنچه موجود مي شود و موجود گشته... زبانم قاصر است از شكر خدايي كه هيچگاه نشناختمش جز در بي كسي و تنهايي و بي پناهي ... خدايي كه مرا بي نياز كرد از هرچه غير اوست ... خدايي كه مرحمت كرد الطافش را بي هيچ  منتي و كم و كاستي... خدايا ستايشگر تو هستم در اوج سرخوشي و شادابي و خوشحالي... سپاسگزارت هستم به خاطر اينكه مرا و خانواده مرا لايق لطف و مرحمت هميشگي ات دانستي... مي خوانم تو را و سجده شكر به جا مي آورم ، به خاطر سلامتي دردانه گل محمدي مان كه در پناه امن خود حفظش كردي و از همه طوفانها گذرش دادي و امروز به آغوش گرم مادر و پدر چشم انتظارش مي سپاريش...

مي خوانم تو را هر دم و هر لحظه كه جز تو كسي نيست پناهم و جز تو كسي نيست درمانم... .

لياقت با تو ماندن و براي تو ماندن و جز تو را راندن به من و خانواده من عنايت فرما و همه دوستان خوبم،‌ همه مهربانان دعاگوي گل محمدي مان را در پناه هميشه امن خودت حفظ فرما و آنچه بهترين و شايسته ترين است به آنان عطا فرما،‌ چرا كه در همه اين دلواپسي ها، ياد تو و حضور تو را در گوشم زمزمه مي كردند و مونس لحظه هاي تنهايي من بودند.

آمين يا رب العالمين

نو گل باغ محمدي ما،‌ امروز يكشنبه 21 اسفند 1390 در بيست و يك روزگي

بخش NICU بيمارستان دنا- ساعت حدود 12 ظهر

ماشااله ماشااله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسمین زهرا(خاله ندا)
21 اسفند 90 15:22
خوشگل خاله نفسم عاشقتم .دلم پر میزنه بیام و ببینمت
لیلا مامان آروین
22 اسفند 90 9:09
کلاه قرمزی خوشگل عاشقتمت نااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازی


مرسي خاله ليلا جونم
مامان پارسا
22 اسفند 90 9:52
فقط میتونم بگم خدارو شکر بابت همه ی لطفهاش
خیلی خوشحال شدم از بابت سلامتی کامل محمد خان و اومدنش به خونه


ممنونمممممممممممممممممم
مامان گلي
22 اسفند 90 22:03
سلام هدي جون من چندروزي درگيراثاث كشي هستم نتونستم بيا به شما سربزنم الانم فقط بخاطر محمدآقا نوه نازم اومدم اينجاباعجله رفتم سراغ وب محمد آقا جونم خيلي خيلي خوشحال شدم نميدونم ازخوشحالي،نميدونم ازچي هست كه اشكم دراومده وقتي روي ماه نوه ي خوشگلم ديدم يك حالي بهم دست داد ديگه نمي تونم ادامه بدم

قربان محبت شما. خيلي لطف دارين مامان گلي جون.ممنونم. دعاگوي محبتهاي شما هستيم