محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

محمد كوچول عجول خوش اومدييييييي

1390/11/30 11:09
نویسنده : خاله هدی
431 بازدید
اشتراک گذاری

Congrats Boy picture

خاله هدي مي نويسه:‌ من الان از بيمارستان دنا اومدم ساعت حدود يازده صبح 30 بهمن 1390 هست. خيلي دوست داشتم من اولين نفري باشم كه اين خبر رو به دوستان وبلاگي ميدم ولي چون ياسي زر زر مامانشو مجبور كرد بره خونه پس اين وظيفه خطير به گردن خاله ندا افتاد.

بهرحال:‌                  محمد كوچول عجول خوش اومديييييييييييييييييييييييييييييييي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله جون...
30 بهمن 90 11:19
خاله هدی حالش چه طوره خوبه؟؟؟مامان ساراش چه طور؟؟؟؟


حالشون خوبه ولي مثل اينكه محمد كوچول بايد بره آي سي يو. مامان سارا عاليه
مامان گیلاس
30 بهمن 90 11:39
سلام
محمد کوچولو خوش اومدی
خاله جون قدم نورسیده مبارک باشه انشالله هر چه زودتر هردو تاشون سالم و سرحال بیان خونه


مرسي خاله جون. دعا كنيد براشون. ممنونم
شکرانه
30 بهمن 90 13:00
قدم نورسیده مبارک ،چه نی نی خوشکلی!!! مامان سارا حالش چطوره؟ من اولش خیره شدم به مانیتور.....تا مغزم تجزیه تحلیل کرد که چی شده چند ثانیه طول کشید بعد با سرعت نور اومدم تو وبلاگ نی نی محمد حالا هم دستام یخ کرده دارم از حال می رم. یه دفعه چه سورپرایز بزرگی؟؟؟؟
مامان دینا جون
30 بهمن 90 13:47
محمد کوچولو خوش اومدی.انشالله که زود زود خوب میشی و میای خونه.بووووووووووووس
مامان دینا جون
30 بهمن 90 13:48
راستی یادم رفت بپرسم خاله هدی محمد کوچولو چند هفته بود؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
30 بهمن 90 14:04
چی شد خاله هاش خبر جدید؟ ما حسابی نگرانیم تو رو خدا زود زود در جریان بذارید ما رو/ محمدمون خوبه که ایشالله؟!؟!؟!
مامان سینا
30 بهمن 90 14:11
سلااااام... واااااای خدا مبارکه هزار مبارکه ساراجون مادر شدنتو تبریک میگم حس قشنگ و بی نظیریه خوشحالم بالاخره تجربش کردی مخصوصا اینجوری یهویی ایشالله سر فرصت وقت بشه و برامون تعریف کنید جریان از چه قرار بود که آقا محمد هول کرده و خودشو رسونده من که میگم میخواسته سال نو رو در خدمت خونواده باشه پیش خودش گفته بمونم اون تو که چی بشه بذار بیام و حداقل عیدیامو بگیرمهمه رو دخترخاله تهنا تهنا نخوره مبارکه عزیزم خوش اومدی به دنیا! ندا جون خاله شدنتم تبریک میگم اونم حس فوق العاده ایه البته من که تجربش نکردم و حالا حالا ها هم نخواهم کرد ولی خوب خواهرام گفتن که قشنگترین حس دنیاست هدی جون به شما هم دوباره خاله شدنتونو تبریک میگم مبارکه عزیزم حالا کارتون سختتر شد واسه دو تا نی نی تقریبا همسن و تقریبا تو یه رده سنی باید خاله ای کنی و دل هر دو رو بدست بیاری عزیزم عالیه مبارک باشه از طرف من و خونوادمم به بابای نی نی محمد و مادر و پدر عزیزتونم تبریک بگید ایشالله تا هزار سال سایشون بالای سر نوه ها و دخترا و دومادا باشه سینای منم کهامروز خیلی خوشحاله از اینکه دوست کوچولوش به دنیا اومده اونمتبریک میگه بهتون