محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

هفت ماهگیم مبارک

1390/11/6 14:06
نویسنده : خاله هدی
464 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من محمد آقا اکبری حقیقی دقیقا یک هفته بعد از سوپرایز کردن خانواده (در مورد جنسیتم)

وارد هفت ماهگی شدم تا ایشالله حدودا دو ماه و چند روز دیگه بیام بپرم تو بغل خانواده و مثل دختر خاله یاسمین خودمو واسشون لوس کنم و دلشون رو ببرم.

واسه اومدنم ایشالله سرموقع و سالم و صالح بودنم دعا کنید.

نویسنده:مامان نی نی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهره(مامان نازنین زهرا)
6 بهمن 90 15:59
سلام نینی کوچولو. ایشالله که صحیح و سالم باشی همیشه. مامانیتم این ماههای آخری اذیت نکنی. پس بهار باید منتظر یه گل خوشکل باشیم. ایشالله که زودتر عکس قشنگت و ببینیم. دوست داشتی به وبلاگ منم بیا


ممنون حتما
مامان یاسمین زهرا
6 بهمن 90 16:08
جیگر شازده پسر برم من.
هفت ماهیت مبارک


مامان گلي
6 بهمن 90 22:27
مبارك باشه عزيزم . كي بشه شما كنار ياسمين زهرا بشنين و با لبخند نگاهش كنيد عزيزدلم


ممنون مامان گلی مهربون.
میترا
7 بهمن 90 0:56
ممنون به وبلاگ کیمیا سر زدی. امیدوارم این 2ماه هم به خوبی بگذره


خواهش میکنم وظیفه مون بود.
لیلا (مامان آروین )
11 بهمن 90 2:25
آقا محمد نازم ان شا اله به زودی سالم بیای تو بغل مامان و بابات و مثل یاسی عسلم بشی چشم و چراغ خونواده ات منتظرتیم خوشگل خاله


ممنون خاله جون