محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

تغییر نام وبلاگ

1390/10/29 13:48
نویسنده : خاله هدی
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت همه دوستای عزیز.از اونجاییکه گل من زهرا جای خودش رو به داداشش محمد داده باید اسم وبلاگ رو عوض کنیم.منتظر بودیم خاله هدی سوپرایزمون کنه که فکر کنم بخاطر این ده دوازده روزی که سرکار نبوده حسابی سرش شلوغه.البته خاله هدی با زهرا کلی ارتباط عاطفی برقرار کرده بود و میدونم حالا دل کندن ازش براش سخته همانطور که واسه من و بابا علیرضا سخت بود.واقعا فکر میکردیم یه زهرا داریم و حالا دیگه... .ولی حالا که احساس میکنم محمد در وجودم هست بازم همون قدر خوشحالم بخصوص که بچه ام ماشالله چند روزه خیلی بازیگوش شده گمونم از اون پسرا باشه که از دیوار صاف راست راست بالا بره.خلاصه غرض این بود که از شما دوستان بخوایم در مورد تغییر نام وبلاگ نظر بدید.البته هنوز حق تقدم با خاله هدی است چون این وبلاگ هدیه اونه به نخودچی مامان.ممنون میشه نظراتتون رو واسمون بفرستید.

نویسنده:مامان نی نی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دینا جون
29 دی 90 14:10
زهرا کوچولو کجا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاسی لباسای زرزری مبارکت باشه.با اجازتون نی نی زبله رو لینک میکنم زبل خان چد وقته قایم موشک بازی میکرده باهاتون.


خواهش میکنم اسم بانمکیه زبل خان.
مامان ریحانا
29 دی 90 16:34
سلام
ایشالا که محمد جون به سلامتی دنیا بیآد و همه ی شارو خوشحال کنه
پیشنهاد من : گل نازم محمد جونی


ممنون
مامان ریحانا
29 دی 90 16:48
میگم خاله هدی حالا که سختت واسه تغییر عنوان وبلاگ بذار زهرای من محمد !!!
خاله جون...
29 دی 90 23:42
هدیه غافلگیرانه خدا محمد

جالبه!!!!!!
lمامان چند فرشته
30 دی 90 1:18
وای وای از دست این دکتراادم دلش میگیره
ولی انشاالله یه روزی مامان زهرا خانم هم میشی و اقا محمد جونی هم میشه خان داداش حتما خواست خدا این بوده
قدمش پر خیر و برکت
همون گل محمدی خیلی اسم قشنگیه

ممنون خاله اسم قشنگیه