محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

عكسامو بذارين...

1391/1/23 8:37
نویسنده : خاله هدی
629 بازدید
اشتراک گذاری

خاله ندا شما كلي عكس از من گرفتين. روز يكشنبه 20 فروردين وقتي كه ماماني اومدن خونه ما و منو بردن حمام. بعدشم شما و ياسي اومدين پيش ما. خودم يادمه و حواسم بود. تازه خاله هدي هم گفت كه عكسامو ديده ولي چون روي دوربين شماست نمي تونه برام بذاره روي وبلاگ. ميشه زحمت بكشين عكسارو بذارين اينجا. عكساي ديشب هم كه تولد بابايي بود برام بذارين خاله. توي وبلاگ خودم لطفاً. خاله هدي خودش سرش شلوغه از من خواست كه به شما بگم.

امري ندارين؟ چيزي نميخواين؟ نون بخرم؟

از طرف پسر خاله گل ياسمين بانو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فائزه
23 فروردین 91 12:45
اشکال نداره خاله هدی خودت ازش عکس بگیر و عکساشو بذار کیفیتشم هرچیزی باشه مهم نیست مهم اینه که عکسای محمدی به ترتیب گذر سنش قرار بگیره تو وبلاگش تا خاطره بمونه خاله ندا نمیذاره عکسا رو که اون مال بچه خودشو میذاره شما هم یه لطفی کن و عکسای محمدو بگیر و بذار تو وبلاگش با هر کیفیتی که باشه.راستی دیگه مامان سارای محمد نمیاد بنویسه؟؟اون چرا ازش عکس نمیگیره؟؟


خاله فائزه جون. سرم خيلي شلوغه. خيلي هم دوست دارم عكساي محمدي رو بذارم و به روز باشم اما نميشه. باشه حالا منم باز بيشتر مي تلاشم ببينم چي ميشه. سارا هم گرفتار بچه داري و خونه داري و ناهار و شامه. بنده خدا نيازمند دوساعت خواب راحته. احتمالا اونم از يكي دوهفته ديگه بياد تو گود. درضمن ممنونم از لطفتون