محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

پسرم خیلی خوشمزه شده

1393/2/4 19:50
نویسنده : خاله هدی
930 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونت برم که هر روز خوشمزه تر از روز قبل میشی روز مادر من سرکار بودم قرار شد شب از فرودگاه بیام خونه مادرجون تو هم با مامان و خاله ندا اینا بیای اونجا با هم رسیدیم درخونه مادرجون تو وقتی من رو دیدی از پنجره میخواستی بیای بیرون اومدی بغلم و 100 تا بوسم کردی بهت گفتم روزمونم مبارک بوده ها برگشتی گفتی مامان لوزت مبالک الهی قربون عقل و زبونت بشم من عاشقتم.

خیلی خوشمزه حرف میزنی ریتم حرف زدنت منحصر بفرده بخش بخش حرف میزنی وقتی هم میخوای یه چیز به ظاهر مهم رو بگی صدات رو کلفت میکنی.عاشق مامان سالا گفتنتم  با یه حالت کشیده و شیرازی میگی مامان ساااااالللا اگه جواب ندم میگی مامان صدا میزنه.کلا ضمیرها رو غلط و غلوط بکار میبری که همین باعث دلبرانه تر شدن حرفات میشه.

تازگیا می میت رو پیدا کردی ولی فکر میکنی اوخ شده هی دست میذاری روش میگی بووه شدمه بوسش کن نمیدونم این لهجه کجاست دیشب هم میگفتی آبی بخورمه .

خیلی خوشمزه به 14 معصوم سلام میدی حالا اگه شد صدات رو میذارم رو وبت.خیلی خوشگل شعرها رو میخونی آیت الکرسی سوره توحید و ناس رو هم همینطور البته من میخونم واست جا خالی میذارم تو بقیه رو میگی البته سوره ناس یا به قول خودت قل بربه رو بدون کمک چند تا آیه اولش رو میخونی خیلی خوشگل صلوات میفرستی با عجل فرجهم تا تموم هم شد میگی دست بعضی وقتها برای اینکه تشویقت کنن یه دور تسبیح صلوات میفرستی.

معمولا  یه شعری رو که یاد میگیری چند دفعه اول کامل میخونی ولی بعد که دیدی مورد تشویق قرار میگیری برای اینکه زودتر برات دست بزنن بیت اول و آخر رو میچسبونی بهم مثلا همین اشکوله معروف میگی اکوله مکوله اله مله یه پات دله هولا دست.

خیلی خوشمزه ادای پهلوون پنبه برنامه عمو پورنگ رو درمیاری  مشتت رو گره میکنی بالا پایین میکنی میگی بوبابوبا پبون پبه.

برای جلب توجه یا خودت رو رو زمین میندازی که میگی اتاد تا ما هی دلسوزی کنیم و تشویقت کنیم پاشی یا سرت رو به  این ور و اونور میکوبی میگی کله اوخ شد یا دستت رو میزنی محکم به زمین میگی دست چی شد  یا میگی چیطو شد دد گیلفت ببینم بوسش کن.

از ضمیرات بگم مثلا میگی سی دی بذالم یعنی تو سیدی بذار یا میگی پی پی کدی بو میده کثیفه یعنی منظورت به خودته که اطلاع رسانی کنی.میگی بستنی میخواسته بابا بستنی بخله. محمد آب بخوله.محمد شباتک میخواسته بازش کنم یعنی تو واسم باز کن وقتی دست کثیف میشه میگی دست کثیف شده بشولیمش.دیروز خاله هدی بهت ته دیگ داده بود خورده بودی  خاله لقمه آخر رو که بهت داده بوده گفته بودی نه نخواد منون.مامان شهناز هم بهت قابلمه و ملاقه داده بودن بازی کنی خیلی خوشحال شده بودی برگشتی به مامان گفتی دست دد نکنه.اونشبم که رفتیم خونه مادرجون مامان گفتن وقتی لباس کردن برت نگاه خودت کردی گفتی خوشکل شدم.

از حرفهای خوشمزت اونایی هست که با فعل دیدی شروع میشه مثلا اونروز به خاله هدی گفتی بهت آب بده آبه یخ بود تو اشتباه4 گفتی دیدی داغ اود خاله گفت داغ که نبود یخ بودی برای اینکه ضایع نشی گفتی دیدی تخ بود یعنی تلخ بود.یا مثلا وقتی میوفتی میگی دیدی اتاد؟

عاشق آب بازی هستی الانم عمه افسانه اومد از من لباس گرفت که شما رفتی حیاط آب بازی کردی خیس شدی لبساتو عوض کنن.عاشق نقاشی هم هستی میگی نقاشی بکشه چش چش دوتا ابلو بکشه آقا موشه بکشه انقد میگی تا من دلم به رحم بیاد ماژیکت رو بدم آخه به دفتر نقاشی که راضی نیستی در و دیوار و تلوزیون و قالی و مبل ... همه رو نقاشی میکنی.

الهی قربونت برم خودم دلم آب شد تا اینا رو نوشتم از بس شیرینی نمیدونم چی بنویسم  چون لحظه لحظه زندگیت پره از این شیرین کاریهات.

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان گلی
5 اردیبهشت 93 16:06
الههههههههههههههههههی من بیام محمد ناز وشیرین زون را بخله
خاله هدی 2
8 اردیبهشت 93 11:10
عزیزکم محمد ناز و شیرین زبون
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
8 اردیبهشت 93 20:52
دیدی مامان سالا بالاخره چیزی نوشت
مامان گلی کیمیا جون
22 اردیبهشت 93 22:55
بابا علی رضای مهربامن روزت مبارک
خاله هدی
پاسخ
خیلی ممنون از لطفتون