محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

محمدم دو ساله شد

1392/11/30 17:10
نویسنده : خاله هدی
776 بازدید
اشتراک گذاری

 

گروه گل یاس

 

امروز 30 بهمن 92 دو سال از  به دنیا آمدن گل محمدی مامان میگذره. با اینکه این روز با استرس و تنش همراه بود ولی الان به بهترین خاطره عمرمون تبدیل شده. امروز روز جلوه عظمت خداوند  رحیمه  روزی که هر موقع یادش میکنم اشکم در میاد .روزیه که خدا به من بنده هیچ نگاه  ویژه کرد .ناتوانیم رو دید کم طاقتیم رو  ضعفم رو .... چشمش رو  به روی همه عیبهام  و کاستی هام بست و فقط لطفش رو به طرفم سرازیر کرد خدایا ممنونتم با تمام وجودم ازت متشکرم . من کجا و مقام مادری کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایا با من چه کردی ؟؟؟؟؟کاش قدر بدونم.خودت کمکم کن درقبال لطفت بتونم فرزند صالح و با تقوایی تربیت کنم.

 

 

 

 

 

 

 

عزیز دوساله مامان  از طرف خودم بابا علیرضا  مامانجون ها  و باباجون ها، خاله ها و عمه ها و عموها و یاسمین جونم تولدت رو تبریک میگم امیدوارم همیشه سالم و سلامت پر انرژی باشی هرچه خوبی تو دنیاست واسه تو باشه .همیشه خندون باشی .ایشالله روزی رو ببینم که رخت دامادی پوشیدی روزی رو ببینم که رخت سربازی امام زمان رو پوشیدی و......مامانم سعی کن همیشه پاک بمونی و دست ما رو هم بگیری. تک تک سلولهای بدنم به وجودت عشق میورزند از اعماق وجودم دوست دارم .نفسم عسلم جیگرم عروسکم ملوسکم.

ضمنا از خاله وبلاگی های عزیز که زحمت کشیدن پیام تبریک واسه تولد گل پسر گذاشتن تشکر میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نی نی شیطون
30 بهمن 92 17:02
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
خاله هدی 2
30 بهمن 92 23:43
واااااای خدایا اشکمون دروردی که مامان سارا جونم عزیزمممم هزار ماشالله به این فرشته کوچولوی ناز دو ساله ماشالله قشنگ معلومه که معجزه الهیه آخه اون قیافه ماهشو تو دستگاه ببین... هزار ماشالله عین ماه شب 14 تولدت مبارک عسلک خوشتیپ و دوست داشتنی گل محمدی ناز
مامان گلی
30 بهمن 92 23:50
تولدت مبارک عزیزم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
1 اسفند 92 1:15
خدارو به خاطر همه خوبی هاش سپاسگزارم. تولدت مبارک ناناز خوشمزه خودم. سلامتی و عزت و شادی تو دعای امروز و هرروز منه. یه بوس ویژه خاله هدی روی لپهای نازت. شکرت خدا
مامان آرتین
1 اسفند 92 3:20
تولدت دوباره مبارک. دو سال پیشو خوب یادمه برای منم پراسترس بود ولی خداروشکر که الان تولد دو سالگیشو جشن میگیرین.انشااله همیشه سالم باشی ولبت پرخنده مامان سارا خیلی عالی نوشتی
میترا
1 اسفند 92 11:17
وااااااااااای نگاش کن چه بزرگ شده. ماشاالله. تولدت مبارک خوشگلم. باورم نمیشه انقدر بزرگ شده باشی.
عموامیر و محمد خان
2 اسفند 92 16:33
هزار ماشاللههههههههههههههههههههههههههه عموییییییییییییییییییییییییییییییی چقدر بزرگ شدییییییییییییییی بوسسسسسسسسسسسسس مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه